ديجيتال اپشن ديجيتال اپشن

فارکس حرفه ای

انواع دستور معاملاتي در بروكر پاكت آپشن

?دستورات معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption?
سايت رسمي بروكر پاكت آپشن طيف قابل توجهي از دستورهاي معاملاتي را ارائه مي‌كنند تا معامله ‌گران انعطاف لازم را در معاملات داشته باشند و بتوانند بهتر معامله خود را شخصي ‌سازي كرده و در مقابل ريسك از خود حفاظت كنند.

دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن عضوي بسيار مهم از هر معامله محسوب مي‌شوند زيرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ايجاد حس اطمينان در معامله مي‌شود كه معامله خود را در زمان و با قيمت دلخواه پياده‌سازي كنند.

انتخاب دستور مناسب همينطور مي‌تواند باعث به حداكثر رساندن سودآوري پاكت آپشن در بازارها شود. بدين ترتيب، اهميت بالايي دارد كه شما با هر نوع دستور آشنايي كافي را داشته باشيد و بتوانيد از ويژگي‌هاي مختلفي را در دسترس قرار گرفته است،‌ بهترين استفاده را بكنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

?انواع دستور معاملاتي پاكت آپشن
كاربردها
?دستور توقف ضرر پاكت آپشن
محدود كردن ضرر در معاملات
?دستور توقف ضرر دنباله دار پاكت آپشن
محدودكننده متغير ضرر
?دستور كسب سود پاكت آپشن
حفظ سود كسب شده و از دست ندادن آنها
?دستور GTC پاكت آپشن
بسته شدن تنها تا زمان اجرا يا لغو
?دستور پايان روز پاكت آپشن
بسته شدن معامله در پايان روز معاملاتي
نحوه بهره‌گيري از دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن
اينكه معامله‌ گر پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن از چه دستوري استفاده مي‌كند،‌ تفاوت بزرگي در قيمتي كه براي ورود به معامله ارائه مي‌كنند و بازدهي كه از معامله دريافت مي‌كند، ايجاد مي‌كنند.

ديدگاه مناسب اين است كه به هر نوع دستور به عنوان ابزار جداگانه‌اي كه هدف مشخص و متفاوتي دارد، نگاه كنيد. چه در هنگام خريد و چه فروش، مهترين نكته اين است كه هدف اصلي خود از معامله در بروكر پاكت آپشن را شناسايي كنيد.

آيا مي‌خواهيد قيمت معامله خود را كنترل كنيد؟ آيا به دنبال اين هستيد كه بلافاصله و به سرعت معامله خود را با قيمت فعلي بازار اجرا كنيد؟ شما مي‌توانيد مشخص كنيد كه از كدام دستور معاملاتي پاكت آپشن براي هدف معامله خود بهره بگيريد.

قبل از اينكه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعي و با سرمايه‌ خودتان كنيد، ضروري است كه در يك حساب دمو پاكت آپشن به امتحان كردن آنها با پول مجازي بپردازيد.

كافي است يك حساب معاملاتي دمو باز كنيد، يك نماد معاملاتي را انتخاب كرده و شروع به پياده‌ سازي دستورهاي حد،‌ بازار و توقف بكنيد و نتيجه‌ آنها را در حساب تمريني پاكت آپشن به طور كاملا خوانا و ساده مشاهده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور توقف بازار يا توقف ضرر پاكت آپشن
يك دستور Stop Market يا توقف بازار در واقع نوعي از دستور توقف ضرر است كه براي محدود كردن مقدار قابل ضرر براي معامله ‌گر در يك معامله، طراحي شده است و شما مي‌توانيد از طريق سايت رسمي بروكر PocketOption به آن دسترسي پيدا كنيد.

اين دستور مي‌تواند براي يك معامله خريد يا فروش باشد و تنها زماني اجرا مي‌شود كه قيمت بازار براي آن نماد، سهام يا كالا به سطح تعيين شده‌اي برسد. زماني كه بازار سريعا حركت مي‌كند، قيمت نهايي معامله مي‌تواند بدتر از چيزي باشد كه در دستور توقف ضرر پاكت آپشن ثبت شده است.

از آنجايي كه معاملات موفق تمركز زيادي بر روي به حداقل رساندن ضررها و به حداكثر رساندن سودها دارند، هر معامله ‌گر حرفه‌اي داراي قيمتي در ذهنش است كه آستانه است و نياز به خروج از معامله پاكت آپشن دارد.

دستور توقف بازار پاكت آپشن يا Stop Market در واقع اين آستانه را به صورت رسمي بر روي چارت پاكت آپشن ثبت مي‌كند و شما را از بررسي مداوم قيمت‌ها، نجات مي‌دهد.

دستور توقف بازار كه به صورت ساده به عنوان دستور توقف ضرر نيز شناخته مي‌شود، براي محافظت معامله‌ گر از ضرر در هنگام نوسان ‌هاي قيمتي پاكت آپشن و پيش‌ بيني اشتباه، طراحي شده است.

در اين دستور يك قيمت تعيين مي‌شود كه در آن معامله خريد يا فروش پاكت آپشن به صورت اتوماتيك انجام مي‌گيرد. تا زماني كه قيمت به آن حد مشخص نرسد، معامله‌اي در پاكت آپشن انجام نخواهد گرفت.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور حد توقف ضرر در بروكر پاكت آپشن
اين دستور نوعي از توقف ضرر است كه از دستورهاي حدي براي اجرا استفاده مي‌كند. دستورهاي توقف ضرر حدي معمولا از دو نوع قيمت پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن استفاده مي‌كنند، يكي قيمت توقف و ديگري قيمت حد.

دستور تا زماني كه قيمت به قيمت توقف نزسد، اجرا نمي‌شود و پس از آن دستور حد فعال مي‌شود. دو نوع دستور حد در معاملات وجود دارد: دستور حد براي باز كردن يك معامله پاكت آپشن و دستور حد براي بستن يك معامله.

در هنگام استفاده از يك دستور حد، معامله شما زماني اجرا مي‌شود كه بازار به قيمت انتخابي شما يا بهتر از آن برسد. براي مثال فرض كنيد كه شما يك نماد معاملاتي با قيمت 46 دلار خريداري مي‌كنيد و يك دستور حد توقف ضرر را با قيمت توقف 45.50 و قيمت حد 45 دلار تنظيم مي‌كنيد.

اين يعني وقتي قيمت كمتر از 45.50 بيايد، دستور توقف در پاكت آپشن فعال شده و شروع به فروش مي‌كند و تا زماني كه قيمت بالاتر از 45 دلار باقي بماند،‌ اين فروش ادامه پيدا مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

توقف ضرر دنباله ‌دار در بروكر پاكت آپشن
براي معامله‌ گراني كه مي‌خواهند بيشترين كنترل را داشته باشند، توقف ضررهاي دنباله ‌دار گزينه‌ بسيار مناسبي در سايت بروكر پاكت آپشن هستند.

توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهايي هستند كه با حركت قيمت به نفع معامله‌ گر، تغيير پيدا كرده و قيمت را دنبال مي‌كنند تا ريسك پاكت آپشن براي اشتباه كردن در پيش‌بيني روند بازار را بيشتر از هميشه كاهش دهند.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قيمت بازار را مي‌توان به صورت يك مبلغ دلاري ثابت يا يك درصد مشخص كرد. اگر شرايط توقف ضرر ايجاد شود و قيمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا شده و به يك دستور بازار پاكت آپشن تبديل مي‌شود.

براي مثال فرض كنيد يك معامله‌ گر براي جفت ‌ارز پاكت آپشن EUR/USD در قيمت 1.1800 وارد معامله شده و يك توقف ضرر 200 پيپي را در 1.1780 ثبت كرده است. با افزايش قيمت به 1.1810، سطح توقف ضرر نيز از 1.1780 بالاتر رفته و به سطح 1.1790 تغيير پيدا مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور حد بسته شدن در پاكت آپشن PocketOption
يك دستور حد بسته شدن يا Limit On Close در واقع يك دستور حد است كه براي اجراي معاملات سايت معامله پاكت آپشن در قيمت بسته شدن بازار به وجود آمده است. دستورهاي حد يا Limit قيمتي كه براي نماد معاملاتي پرداخت مي‌شود، يا قيمتي كه نماد معاملاتي به فروش مي‌رود را كنترل مي‌كند.

حد بسته شدن به اين معنا است كه معامله تنها در زماني كه قيمت در محدوده‌ قيمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع يك دستور حد پاكت آپشن است كه اجراي آن بر اساس قيمت بسته شدن بازار مي‌باشد.

دستورهاي حد براي سرمايه‌ گذاران پاكت آپشن فرصت‌ هايي را فراهم مي‌كنند كه براي خريد يا فروش نمادهاي معاملاتي قيمتي را تنظيم كنند. اين نسبت به معاملات معمول بازار داراي مزيت ‌هايي است زيرا به سرمايه ‌گذار اجازه مي‌دهد قيمت دقيق و سودي كه مي‌توانند كسب كنند را براي خريد و فروش نماد انتخاب كنند.

از طرفي ديگر، دستورهاي حد اجرا شدن معامله را تضمين نمي‌كنند زيرا قيمت بايد به قيمت حد يا بهتر از آن برسد. دستورهاي معاملات بازار يا Market Order داراي پارامترهاي ضعيف تري هستند اما حتما اجرا مي‌شوند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور كسب سود در بروكر پاكت آپشن
هر معامله‌اي نيازمند يك خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان آن است اما زماني كه از معامله خارج مي‌شويد، سود يا ضرر شما را در سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن مشخص مي‌كند.

معاملات مي‌توانند بر اساس مجموعه شرايطي خاص بسته شوند. براي مثال يك دستور توقف ضرر دنباله ‌دار يا با استفاده از يك نقطه‌ هدف سودآوري.

يك هدف سودآوري در واقع سطح قيمتي از قبل مشخص ‌شده‌اي است كه شما به بستن معامله و كسب سود تمايل خواهيد داشت. به اين كار استفاده از دستور كسب سود پاكت آپشن يا Take Profit مي‌گويند و شما مي‌توان از طريق آن از حذف شدن سودآوري هاي كسب شده خود جلوگيري كنيد.

اگر قيمت به سطح هدف برسد، معامله به طور اتوماتيك بسته مي‌شود. نقاط هدف سودآوري در پاكت آپشن هم مزايايي دارد و هم معايبي و همينطور چندين راه براي مشخص كردن مكان اعمال نقطه هدف وجود دارد.

دستور معاملاتي GTC در بروكر پاكت آپشن
دستور معاملاتي Good Till Canceled يا فعال تا زمان لغو شدن به يك درخواست خريد يا فروش مربوط مي‌شود و طوري طراحي شده است تا زمان لغو يا اجرا شدن پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن باز باقي بماند.

اين دستور مي‌تواند توسط يك سرمايه ‌گذار كه به دنبال خريد يا فروش يك نماد معاملاتي پاكت آپشن در يك قيمت مشخص است،‌ مورد استفاده قرار بگيرد. اين نوع از دستور معاملاتي به تدريج به يك جايگرين براي دستورهاي روزانه‌ كه پس از به پايان رسيدن نشست معاملاتي بازار در آن روز بسته مي‌شوند، تبديل شده‌اند.

اين در حالي است كه دستور معاملاتي GTC باعث مي‌شود تا زماني كه معامله اجرا شده يا اينكه لغو شود، فراتر از اين محدوديت، در كابين بروكر پاكت آپشن باز باقي بماند.

البته بايد توجه داشته باشيد كه دستورهاي معاملاتي GTC در حين ساعات پس از بسته شدن نشست معاملاتي فعال نيستند و فقط تنها در زمان عادي بازار معاملاتي قابل اجرا هستند.

دستور معاملاتي پايان روز پاكت آپشن
يك دستور معاملاتي پايان روز در واقع يك معامله خريد يا فروش براي نمادهاي معاملاتي است كه به درخواست سرمايه ‌گذار، فقط تا پايان روز معاملاتي در سايت بروكر رسمي PocketOption باز است.

اين مي‌تواند يك دستوري باشد كه يك معامله جديد را آغاز مي‌كند يا يك معامله باز را مي‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان يك دستور توقف يا حد،‌ بر اساس يك قيمت شرطي ثبت شده است.

يك دستور معاملاتي پايان روز، هر نوع دستور معاملاتي براي سهام يا ديگر نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن را شامل مي‌شود كه داراي محدوديت زماني پايان آن روز معاملاتي باشد. اين دستور همينطور با نام يك دستور روز نيز شناخته مي‌شود و در تضاد با دستورهاي GTC مي‌باشد.

پايان نشست معاملاتي پاكت آپشن به اينكه چه نمادي در حال معامله است و در چه بازاري معامله مي‌كنيد،‌ بستگي دارد. صرف نظر از زماني كه دستور ثبت شده است، معاملات پايان روز بايد تا پايان روز يا نشست معاملاتي، تراكنش شوند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول دستورات معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption
دستور معاملاتي در بروكر پاكت آپشن چيست؟
دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن عضوي بسيار مهم از هر معامله محسوب مي‌شوند زيرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ايجاد حس اطمينان در معامله مي‌شود كه معامله خود را در زمان و با قيمت دلخواه پياده‌سازي كنند. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه بهتر است از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور شروع به استفاده از دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن بكنيم؟
قبل از اينكه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعي و با سرمايه‌ خودتان كنيد، ضروري است كه در يك حساب دمو به امتحان كردن آنها با پول مجازي بپردازيد. كافي است يك حساب معاملاتي دمو باز كنيد، يك نماد معاملاتي را انتخاب كرده و شروع به پياده‌ سازي دستورهاي حد،‌ بازار و توقف پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن بكنيد.

توقف ضرر دنباله دار پاكت آپشن چيست؟
براي معامله‌ گراني كه مي‌خواهند بيشترين كنترل را داشته باشند، توقف ضررهاي دنباله ‌دار گزينه‌ بسيار مناسبي هستند. توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهايي هستند كه با حركت قيمت به نفع معامله‌ گر، تغيير پيدا كرده و قيمت را دنبال مي‌كنند تا ريسك پاكت آپشن براي اشتباه كردن در پيش‌بيني روند بازار را بيشتر از هميشه كاهش دهند.

دستور حد بسته شدن پاكت آپشن چه كاربردي دارد؟
حد بسته شدن به اين معنا است كه معامله تنها در زماني كه قيمت در محدوده‌ قيمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع يك دستور حد پاكت آپشن است كه اجراي آن بر اساس قيمت بسته شدن بازار مي‌باشد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور معاملاتي پايان روز پاكت آپشن چيست؟
يك دستور معاملاتي پايان روز در واقع يك معامله خريد يا فروش براي نمادهاي معاملاتي است كه به درخواست سرمايه ‌گذار، فقط تا پايان روز معاملاتي در سايت PocketOption باز است. اين مي‌تواند يك دستوري باشد كه يك معامله جديد را آغاز مي‌كند يا يك معامله باز را مي‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان يك دستور توقف يا حد،‌ بر اساس يك قيمت شرطي ثبت شده است.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/11/19 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :

انواع حساب هاي بروكر پاكت آپشن PocketOption

?امكانات حساب هاي بروكر پاكت آپشن PocketOption?
بروكر معاملاتي پاكت آپشن از سال 2017 ميلادي آغاز به كار كرده است و در مدت زمان نسبتا كوتاهي كه در بازار حضور داشته است، به اعتبار و تعداد مشتريان زيادي دست پيدا كرده است. پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از امكانات ويژه و وسيع اين بروكر براي كسب بهترين سودآوري ممكن استفاده كنيد.

بروكر پاكت آپشن براي هر سبك معاملاتي و هر نوع معامله گري كه داراي شرايط معامله متفاوتي است در پلتفرم پاكت آپشن امكانات متنوعي فراهم كرده است تا هر كسي طبق اولويت ها و سبك خود معامله كند.

همينطور روش هاي مختلفي براي واريز و برداشت از حساب پاكت آپشن وجود دارد كه معامله گران از سرتاسر دنيا مي‌توانند با توجه به محدوديت ها و شرايط خود از آنها بهره بگيرند. براي مثال معامله گراني ايراني مي‌توانند از كيف پول هاي الكترونيك و امن مانند وب ماني پاكت آپشن بهره‌مند شوند.

در اين مطلب با هم به امكانات و انواع حساب بروكر پاكت آپشن مي‌پردازيم تا ببينيم شما به عنوان يك معامله گر مي‌توانيد از چه ابزار و روشي در هنگام معامله در پلتفرم پاكت آپشن استفاده كنيد و خود را با روشي مطمئن به سودآوري و گسترش سرمايه برسانيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

معاملات اجتماعي در بروكر پاكت آپشن
با ورود به سايت بروكر پاكت آپشن مشتريان مي‌توانند به طور مستقل و تكيه كردن بر روي مهارت هاي خود معامله كنند يا اينكه به تقليد از فعاليت هاي معامله گران موفق بپردازند و در كنار آنها سودآوري كنند.

به لطف قابليت معاملات اجتماعي پاكت آپشن مشتريان و سرمايه گذاران پاكت آپشن اين امكان را دارند كه به كسب درآمد جانبي بدون نياز به حضور هميشگي در بازار بپردازند.

به طور كلي معامله اجتماعي در پاكت آپشن به كاربران اجازه مي‌دهد كه تراكنش هاي ديگر معامله گران موفق از سرتاسر دنيا را مشاهده كنيد و طبق آنها به معامله بپردازند. از بين بهترين معامله گران شما مي‌توانيد يك يا چند سيگنال معاملاتي را برگزينيد تا به معامله بپردازيد.

معامله گراني كه به معامله كپي پاكت آپشن مي‌پردازند مي‌توانند از چند طريق اين كار را انجام دهيد و ليست معامله گران را به نحوه هاي مختلفي دسته‌بندي كنند. مثلا اينكه چه تعداد معامله انجام داده‌اند، سودآوري معاملات آنها چقدر بوده است و به طور كلي از عملكرد و جايگاه آنها در اين پلتفرم، اطلاع حاصل كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

روش هاي سودآوري در پاكت آپشن PocketOption
در سايت بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از روش هاي جانبي نيز سودآوري كنيد. اين بروكر يك سيستم كميسيون پاكت آپشن پيچيده ارائه مي‌كند كه برايتان امكان سودآوري فراهم مي‌كند.

زماني كه يك مشتري كه آن را به اين بروكر معرفي كرده‌ايد براي اولين بار حساب پاكت آپشن خود را شارژ مي‌كند، شما مي‌توانيد يك بونوس پاكت آپشن دريافت كنيد.

معامله گران همينطور مي‌توانند با شركت كردن در مسابقات پاكت آپشن و رقابت كردن در آنها به كسب درآمد بپردازند و در كنار سودآوري از معاملات، يك درآمد جانبي فوق‌العاده را تجربه كنند.

در دنياي باينري آپشن پاكت آپشن، شرايطي كه اين بروكر براي معامله ارائه مي‌كند بسيار استاندارد و مناسب است . با استفاده از يك پلتفرم وب پاكت آپشن كه انعطاف بالاي براي معامله آپشن ها دارد، شما مي‌توانيد به معامله جفت ارزهاي فاركس پاكت آپشن، اوراق بهادار، كالاها و ارزهاي ديجيتال بپردازيد.

حساب واقعي بروكر پاكت آپشن PocketOption
براي انواع حساب در سايت رسمي بروكر PocketOption شما بايد حداقل به واريز به حساب پاكت آپشن به اندازه 5 دلار بپردازيد تا بتوانيد با اين حساب ها به معامله بپردازيد.

همه انواع حساب هاي واقعي پاكت آپشن شامل دسترسي به امكانات ويژه از جمله معاملات اجتماعي (Social Trading)، هدايا با پاداش هاي فوق‌العاده، امكان شارژ بدون محدوديت، امكان تعامل با ديگر معامله گران، امكان باز كردن چندين معامله و غيره است.

توجه داشته باشيد كه حساب پاكت آپشن به 6 نوع حساب قابل تقسيم است كه با توجه به ميزان واريز و شارژ حساب پاكت آپشن شما امكانات متفاوت و دسترسي گسترده‌تري مي‌تواند به منظور معامله براي شما تامين كند.

در زير به ويژگي هاي مختلف اين 6 نوع حساب زنده پاكت آپشن مي‌پردازيم و شما مي‌توانيد با توجه به اين بخش متوجه شويد كه در كدام نوع حساب پاكت آپشن قرار داريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

انواع حساب بروكر پاكت آپشن PocketOption
حساب تازه كار Novice پاكت آپشن: معامله گراني كه در اين سطح قرار دارند در واقع كمتر از 100 دلار به حساب خود در سايت بروكر معتبر پاكت آپشن واريز كرده‌اند و مي‌توانند تراكنش هايي تا 1000 دلار با كمك اهرم پاكت آپشن انجام دهند.

حساب باتجربه Experienced پاكت آپشن: اين حسابي است كه نيازمند واريز سرمايه ابتدايي 1000 دلاري است و شما با اين حساب مي‌توانيد به پوزيشن هاي گسترده تري كه شركت پاكت آپشن براي شما فراهم مي‌كند، دسترسي پيدا كنيد.

نكته مهم ديگر اين است كه اگر داراي حساب باتجربه هستيد مي‌توانيد از 2 درصد امكان سودآوري بيشتر بهره مند شويد كه اگر به طور كلي تعداد زيادي معامله انجام مي‌دهيد، مي‌توانيد كمك بسياري به سودآوري در پاكت آپشن براي شما بكند.

حساب ماهر Master پاكت آپشن: اين يك حساب ويژه است براي شما اين امكان را فراهم مي‌كند كه تا 4 درصد سودآوري خود را افزايش دهيد. توجه داشته باشيد كه براي اينكه از اين حساب زنده در پاكت آپشن استفاده كنيد بايد به واريز حداقل 5 هزار دلار بپردازيد.

اين امكان وجود دارد كه در اين حساب درخواست بازگشت تراكنش هاي تكميل شده با تفاوت يك پيپ و حداكثر مجموع 10 دلار را بدهيد و همينطور از اولويت در برداشت از حساب پاكت آپشن بهره مند شويد. حداكثر مبلغي كه مي‌توانيد به يك معامله اختصاص دهيد 2000 دلار خواهد بود.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

حساب حرفه‌اي Professional پاكت آپشن: حداقل ميزان واريز براي اين نوع حساب 15 هزار دلار است و شما مي‌توانيد از يك افزايش سودآوري تا 6 درصد بهره مند شويد. حداكثر مبلغي كه مي‌توانيد به يك معامله پاكت آپشن اختصاص دهيد 3 هزار دلار خواهد بود.

همينطور به راحتي مي‌توانيد درخواست بازگشت تراكنش هايي با تفاوت يك پيپ را بدهيد كه مبلغ تفاوت آن بيش از 50 دلار نباشد. در اين نوع حساب درخواست هاي برداشت شما سريعا انجام مي‌شود و به يك مدير حساب پاكت آپشن شخصي و بونوس هاي ديگر دسترسي خواهيد داشت.

حساب متخصص Expert پاكت آپشن: اين حساب براي متخصص هاي دنياي معاملاتي ايجاد شده است و داراي يك حداقل واريز 50 هزار دلاري است. شما مي‌توانيد با اين حساب در سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن تا 8 درصد سود اضافه را تجربه كنيد.

درخواست بازگشت تراكنش با تفاوت يك پيپ نيز براي مبالغ حداكثري 100 دلار قابل انجام است و علاوه بر در اولويت قرار گرفتن براي برداشت از حساب، هداياي ويژه، از تخفيف هاي ويژه و شخصي در بخش بازار پاكت آپشن نيز بهره مند خواهيد شد.

حساب متاتريدر 5 پاكت آپشن: مشترياني كه داراي مجموع واريز حداقل 1000 دلار هستند مي‌توانند از امكانات پلتفرم معاملاتي متاتريدر 5 در پاكت آپشن استفاده كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


?نوع حساب پاكت آپشن
حداقل واريز اوليه موردنياز حساب
✨حساب تازه كار Novice
زير 100 دلار
?حساب با تجربه Experienced
1000 دلار
?حساب ماهر Master
5000 دلار
?حساب حرفه‌اي Professional
15000 دلار
?حساب متخصص Expert
50000 دلار
?حساب متاتريدر 5 يا MT5
مجموع واريز 1000 دلار
حساب دمو بروكر پاكت آپشن PocketOption
تنها تفاوت بين حساب واقعي پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن و حساب دمو اين است كه حساب دمو يا تمريني تنها اجازه معامله با پول مجازي كه بروكر پاكت آپشن در اختيار معامله گر مي‌گذارد را دارند.

هر چيزي از جمله نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن، قيمت نمادها،‌ انديكاتورهاي پاكت آپشن و سيگنال كاملا با معاملات واقعي يكسان است و از اين رو مي‌توانيد يك تجربه بسيار نزديك به واقعيت را بدون ريسك پاكت آپشن در حساب دمو تجربه كنيد.

از حساب دمو پاكت آپشن به بهترين شكل ممكن بهره بگيريد تا ورود به دنياي معاملات را تجربه كنيد، از استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف استفاده كنيد و از طريق معامله با پول مجازي تجربه كسب كنيد.

پول مجازي در حساب تمريني پاكت آپشن به راحتي قابل جايگزيني است و كافي است تنها با يك دكمه دوباره 10 هزار پول مجازي دريافت كنيد و بدون محدوديت زماني از حساب دمو پاكت آپشن بهره بگيريد.

حساب بدون سواپ در بروكر پاكت آپشن
در بروكر معتبر پاكت آپشن براي انواع حساب هاي مختلف امكان معامله بدون سوآپ و تبديل كردن حساب به يك حساب بدون سوآپ تعبيه شده است. اين يعني شما نيازي به افتتاح حساب پاكت آپشن دوباره نداريد و همه چيز به سادگي انجام مي‌شود.

بنابراين معامله گران بروكر پاكت آپشن كافي است گزينه معامله بدون سواپ يا Swap-Free را انتخاب كنند و همانطور كه مي‌خواهند به معامله خود بپردازند.

بنابراين هزينه هاي شبانه انتقال معامله به روز بعد براي اين نوع حساب هاي پاكت آپشن وجود ندارد و شما به راحتي مي‌توانيد تا هر زماني كه مي‌خواهيد معامله پاكت آپشن خود را باز نگه داريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

سوالات متداول امكانات حساب هاي بروكر پاكت آپشن
بهترين حساب بروكر پاكت آپشن كدام است؟
بروكر پاكت آپشن براي هر سبك معاملاتي و هر نوع معامله گري كه داراي شرايط معامله متفاوتي است در پلتفرم پاكت آپشن حساب هاي متنوعي فراهم كرده است تا هر كسي طبق اولويت ها و سبك خود معامله كند. پس از افتتاح حساب پاكت آپشن شما مي‌توانيد به راحتي با شارژ حساب به اين موارد دسترسي پيدا كنيد.

معاملات اجتماعي در پاكت آپشن چيست؟
به طور كلي معامله اجتماعي پاكت آپشن به كاربران اجازه مي‌دهد كه تراكنش هاي ديگر معامله گران موفق از سرتاسر دنيا را مشاهده كنيد و طبق آنها به معامله بپردازند. از بين بهترين معامله گران شما مي‌توانيد يك يا چند سيگنال معاملاتي را برگزينيد تا به معامله بپردازيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

امكانات حساب هاي واقعي پاكت آپشن شامل چه مي‌شود؟
همه انواع حساب هاي واقعي پاكت آپشن شامل دسترسي به امكانات ويژه از جمله معاملات اجتماعي (Social Trading)، هدايا با پاداش هاي فوق‌العاده، امكان شارژ بدون محدوديت، امكان تعامل با ديگر معامله گران، امكان باز كردن چندين معامله و غيره است.

روش هاي واريز و برداشت پاكت آپشن چطور است؟
روش هاي مختلفي براي واريز و برداشت از حساب پاكت آپشن وجود دارد كه معامله گران از سرتاسر دنيا مي‌توانند با توجه به محدوديت ها و شرايط خود از آنها بهره بگيرند. براي مثال معامله گراني ايراني مي‌توانند از كيف پول هاي الكترونيك و امن مانند وب ماني پاكت آپشن بهره‌مند شوند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

حساب بدون سواپ پاكت آپشن چيست؟
هزينه هاي شبانه انتقال معامله به روز بعد براي اين نوع حساب هاي بروكر پاكت آپشن وجود ندارد و شما به راحتي مي‌توانيد تا هر زماني كه مي‌خواهيد معامله پاكت آپشن خود را باز نگه داريد. بنابراين معامله گران بروكر پاكت آپشن كافي است گزينه معامله بدون سواپ يا Swap-Free را انتخاب كنند و همانطور كه مي‌خواهند به معامله خود بپردازند.
ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/11/19 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :

مديريت ضرر معاملات بروكر پاكت آپشن PocketOption

✨آموزش كنترل ضرر در بروكر پاكت آپشن?
احتمالا شما نيز مانند بسياري ديگر با فكر سودآوري هزاران دلاري در زمان كم شروع به معامله پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن كرده‌ايد. اميدوار به يك تراكنش خوب هستيد كه براي شما به سرعت و آساني سرمايه فراهم كند و سرمايه خود را به سرعت چند برابر كنيد.

خب اگر چنين تفكري داريد اشكالي ندارد اما در تله باز كردن تعداد زيادي تراكنش در پلتفرم پاكت آپشن به منظور جبران ضررها يا سودآوري بالا نيفتيد. اين از اشتباهاتي است كه نه تنها تازه‌ كارها بلكه معامله گران حرفه‌اي نيز مرتكب مي‌شوند.

پشت تصميماتي كه مي‌گيريد هميشه احساسات نيز وجود دارد و احساسات به شما مي‌گويد كه بارها و بارها وارد معامله شويد حتي اگر شرايط بازار معاملاتي پاكت آپشن به نفع شما نباشد. پس سوال بزرگ اين است كه چه زماني معامله كردن را متوقف كرده و ضررمان را كنترل كنيم؟

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

✨عوامل كنترل كننده ضرر در معاملات
عوامل اصلي ضرر در معاملات
?داشتن يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن
عدم كنترل احساسات
?تحليل بازار قبل از معامله پاكت آپشن
نداشتن استراتژي مديريت ريسك
?استفاده از حساب دمو پاكت آپشن
معامله بيش از حد
روانشناسي معاملات بروكر پاكت آپشن
صرف ساعات طولاني در مقابل كامپيوتر مي‌توانيد بسيار خسته‌كننده باشد. نظارت بر حركات قيمتي در سايت بروكر پاكت آپشن، صبر كردن براي سيگنال هاي مربوط به انديكاتورهاي پاكت آپشن و دنبال كردن معاملات به توجه بسياري نياز دارد.

زماني كه خسته هستيد قادر به تفكر به صورت شفاف نخواهيد بود. به همين دليل است كه شما بايد مهارت اينكه خود را كنترل كنيد و بگوييد معامله كردن براي امروز بس است را تقويت كنيد و به كنترل ضرر پاكت آپشن بپردازيد.

روانشناسي معاملات در واقع يك اصطلاح گسترده محسوب مي‌شود كه شامل تمام احساساتي كه يك معامله ‌گر با آن مواجه مي‌شود،‌ است. برخي از اين احساسات بازار پاكت آپشن مفيد بوده و بايد آنها را قبول كنيد اما برخي ديگر مانند ترس، طمع، استرس و عصبانيت را بايد كنترل كنيد.

در واقعيت، بسياري از معامله‌ گران بروكر پاكت آپشن اثرات منفي روانشناسي معاملات را بيشتر از اثرات مثبت آن تجربه مي‌كنند. براي مثال بستن معامله متضرر بدون فكر از ترس ضرر بيش از حد و از آن طرف نگه داشتن بيش از حد معاملات متضرر با اميد واهي تغيير مسير بازار.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

احساسات در معاملات بروكر پاكت آپشن PocketOption
زماني كه شما تنها بر روي كسب سودآوري زياد در سايت بروكر PocketOption تمركز مي‌كنيد اما پشت سر هم با معاملات ناموفق مواجه مي‌شيد، ممكن است احساس خستگي، ترس و اضطراب را تجربه كنيد اما اين احساسات اثر خوبي را بر روي شما ندارند.

به همين شكل احساس هاي طمع، اعتماد به نفس بيش از حد، يك دندگي يا هيجان نيز به عملكرد شما كمكي نمي‌كنند و شما را در مسير ضرر در بروكر پاكت آپشن قرار مي‌دهند.

شما بايد آگاه باشيد و ابتدا خود را بشناسيد. عكس العمل هاي خود را بدانيد و نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي كنيد. به شما كمك خواهد كرد كه از هر ضرري اجتناب كنيد. فراموش نكنيد كه شما يك چوب دستي جادويي در اختيار نداريد بنابراين كسب سود پاكت آپشن آسان نخواهد بود.

مثالي بارز از تاثير احساسات بر معاملات زماني است كه معامله ‌گران از حساب دمو يا تمريني به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن و معامله با مبالغ واقعي مي‌روند. اغلب معامله ‌گران در اين مواقع متوجه مي‌شوند كه استراتژي آنها به طور ناگهاني به يك استراتژي بي ‌فايده تبديل شده است.

دليل اينكه يك استراتژي در پاكت آپشن يكسان در دو حساب دمو و واقعي نتايج متفاوتي دارند، روانشناسي معاملاتي بي ‌ثبات و حساسيت در مورد احساسات است. زماني كه معامله‌ گران از پولي كه خودشان به سختي به دست آورده‌اند در معاملات استفاده مي‌كنند، احساسات بسياري بر روي معاملات تاثير مي‌گذارد.

اين باعث مي‌شود تصميم ‌گيري متعادل در بازار معاملاتي سخت‌ تر شود. نتايج مثبت احساسات مثبت و نتايج منفي احساسات منفي به ارمغان مي‌آورند. بنابراين بايد تفاوت اين دو را به طور جدي بدانيد و قبل از ورود به معامله در پاكت آپشن از آن آگاه باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

ترس و طمع در معاملات پاكت آپشن PocketOption
ترس و طمع و به طور كلي احساسات بازار اغلب جزو اصلي ‌ترين عناصر گرداننده‌ بازارهاي مالي هستند. درك اينكه چه زماني بايد اين احساسات را در كنترل خود نگه‌داريد، مي‌تواند سرنوشت شما به عنوان يك معامله‌ گر موفق يا ناموفق در سايت كارگزاري پاكت آپشن را مشخص كند.

ترس و طمع مي‌تواند بين معامله‌ گران رايج باشد و اگر آن را به خوبي مديريت نكنيد، مي‌تواند خسارت‌ هاي بسياري براي شما ايجاد كند. ترس اغلب به عنوان يك بي‌ميلي براي ورود به معامله PocketOption يا بستن يك معامله‌ موفق به طور مبتديانه، در بازار خود را بروز مي‌دهد.

از طرف ديگر، طمع زماني كه معامله ‌گران سرمايه‌ي بيشتري به معاملات سودآور اضافه مي‌كنند يا از اهرم پاكت آپشن بيش از حد در معاملات بهره مي‌گيرند، خود را نشان مي‌دهد.

يكي از ساده ‌ترين راه‌ هاي كاهش تاثير احساسات معاملات ‌پاكت آپشن، كاهش اندازه يا حجم معاملات‌ است. معامله‌ گران با انجام معامله بزرگ و ديدن نوسانات قيمتي بر روي آن، بدون شك دچار استرس مي‌شوند و اين استرس مي‌تواند منجر به تصميم‌ هاي بد شود.

خلق يك برنامه معاملاتي در بروكر پاكت آپشن
همانطور كه مطمئنا خودتان مي‌دانيد، ثروت و سودآوري يك روزه به سراغ شما نخواهد آمد. شما بايد يك برنامه معاملاتي قدرتمند در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن خلق كنيد و با آن كارهاي معاملاتي خود را انجام دهيد.

شما بايد طمع را كنار بگذاريد و آماده پيشرفت آهسته در دنياي معاملات پلتفرم بروكر پاكت آپشن باشيد. برنامه معاملاتي خود را در طول مسير معاملاتي خود تغيير دهيد و بدانيد كه امكان ندارد هميشه تراكنش هاي موفق و سودآور داشته باشيد.

زماني كه يك تراكنش و معامله ضرر و زيان به بار مي‌آورد، چه كاري بايد انجام دهيد؟ آيا مدام به اشتباه خود فكر مي‌كنيد و خودتان را آزار مي‌دهيد يا اينكه از آن درس مي‌گيريد و بررسي مي‌كنيد كه چه كاري را در هنگام معامله در كابين پاكت آپشن اشتباه انجام داده‌ايد؟

يك معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره مي‌گيرد، براي هر كدام از آنها را تحليل تكنيكال پاكت آپشن انجام مي‌دهد و تاكتيك معاملاتي خود را براي آينده بهبود مي‌بخشد. اين حقيقت را قبول كنيد كه ضرر وجود دارد. بايد با آن كنار بياييد و ادامه دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تحليل بازار در بروكر پاكت آپشن PocketOption
تصميمات معاملاتي خوب نمي‌توانند بر اساس غريزه باشند بلكه اين تصميمات بايد بر اساس ارزيابي مناسب از شرايط اقتصادي باشند. بنابراين نمي‌توانيد بدون آمادگي و بررسي شرايط بازار به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد و معامله كنيد.

يك رويكرد معاملاتي متعادل چيزي است كه انديكاتورهاي تحليل تكنيكال را در نظر مي‌گيرد و شامل انواع مختلفي از چارت‌ هاي ارزيابي قبل از تصميم‌ گيري نهايي براي سرمايه ‌گذاري مي‌شود.

بهبود روانشناسي معاملاتي خود به اين معنا است كه آماده‌ گذراندن زمان بر روي تحليل تكنيكال پاكت آپشن و تحليل فاندامنتال و پياده ‌سازي تكنيك‌ هايي كه در حساب دمو پيدا كرده‌ايد، باشيد.

براي افزايش سطح توجه خود، نتايج معاملات خود را صرف نظر از اينكه چه هستند، بررسي كنيد. به اين فكر كنيد كه چرا نتايج به اين صورت است و چه كاري مي‌توانيد براي بهبود آن انجام دهيد. سپس دوباره بر اساس نتايج كسب شده به معامله در پاكت آپشن بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

معامله بيش از حد در بروكر پاكت آپشن
همانطور كه قبل تر اشاره كرديم، شما بايد يك برنامه معاملاتي خوب را توسعه دهيد. لازم نيست تمام روز در مقابل ميز خود بنشينيد. لازم نيست وارد معاملات زيادي پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن شويد.

چيزي كه مهمتر است، باز كردن يك پوزيشن در زماني است كه احتمال موفقيت معامله بيشتر است. با يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن خوب، تنها تعداد كمي از معاملات مي‌تواند نتيجه بسيار بهتري نسبت به تعداد بالايي از معاملات براي شما به ارمغان بياورد.

بنابراين تعداد معامله زياد هيچگاه به معناي اين نيست كه سودآوري شما نيز بيشتر خواهد بود بلكه حتي مي‌تواند ضررهاي شما را تا حد زيادي افزايش دهد و شما را با يك حساب پاكت آپشن خالي از موجودي مواجه كند.

عادت به معامله در بروكر پاكت آپشن
عادت كردن و اعتياد به معامله توسط احساسات ايجاد مي‌شود. پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن، شما معمولا مي‌خواهيد سرمايه تان در حساب معاملاتي بروكر پاكت آپشن رشد پيدا كند يا اينكه سريعا ضرر خود را جبران كنيد.

هر دو راه مي‌تواند باعث شود كه كنترل معاملات پاكت آپشن خود را از دست دهيد و خود را در معرض ريسك پاكت آپشن و غيرضروري براي خالي كردن حساب خود قرار دهيد.

بنابراين زماني كه شما يك برنامه معاملاتي را در دست خود داريد و اين نيازمند اين است كه تنها در روز 2 ساعت را در بازار معاملاتي حضور داشته باشيد، به آن برنامه و استراتژي پاكت آپشن وفادار بمانيد. زماني معاملات را متوقف كنيد كه زمان به پايان رسيده است و بقيه معاملات را به نشست معاملاتي بعدي نگه داريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

امكانات بروكر پاكت آپشن براي سودآوري
وقتي در مورد كسب و كار معامله در سايت بروكر معتبر پاكت آپشن صحبت مي‌كنيم، شناختن خودتان يكي از ضروري ترين مهارت ها است. شما مي‌توانيد از نقاط قوت و همينطور نقاط ضعف به نفع خود بهره بگيريد.

احساسات خود را تحت كنترل دربياوريد و زماني كه حس مي‌كنيد تمركزتان از بين رفته است به معامله كردن نپردازيد. يك برنامه معاملاتي ايجاد كرده و آن را دنبال كنيد و هميشه به آن پايبند بمانيد چه ضرر كنيد و چه موفق شويد.

از امكانات ويژه بروكر پاكت آپشن نيز نهايت استفاده را بكنيد. يكي از اين امكانات در واقع يك حساب دمو پاكت آپشن است كه به عنوان يك قابليت رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد. شما به راحتي مي‌توانيد حساب دمو را با پول مجازي تا هر چند بار كه مي‌خواهيد شارژ كنيد و براي هميشه از آن استفاده كنيد.

با حساب تمريني پاكت آپشن يك رويكرد جديد را امتحان كنيد، استراتژي پاكت آپشن خود را تست كنيد و انديكاتورها در پاكت آپشن را قبل از اينكه به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد، بشناسيد.

 

سوالات متداول كنترل ضرر در معاملات بروكر پاكت آپشن
چطور ضرر در معاملات پاكت آپشن را كنترل كنيم؟
زماني كه خسته هستيد قادر به تفكر به صورت شفاف نخواهيد بود. به همين دليل است كه شما بايد مهارت اينكه خود را كنترل كنيد و بگوييد معامله كردن براي امروز بس است را تقويت كنيد و به كنترل ضرر پاكت آپشن بپردازيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

معامله بيش از حد در پاكت آپشن چيست؟
تعداد معامله زياد هيچگاه به معناي اين نيست كه سودآوري شما نيز بيشتر خواهد بود بلكه حتي مي‌تواند ضررهاي شما را تا حد زيادي افزايش دهد و شما را با يك حساب پاكت آپشن خالي از موجودي مواجه كند. پس از افتتاح حساب در بروكر PocketOption هميشه با تعداد معاملات كم و سرمايه پايين شروع كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

حساب دمو پاكت آپشن چه فوايدي دارد؟
حساب دمو پاكت آپشن به عنوان يك قابليت رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد. شما به راحتي مي‌توانيد حساب دمو را با پول مجازي تا هر چند بار كه مي‌خواهيد شارژ كنيد و براي هميشه از آن استفاده كنيد. با حساب تمريني پاكت آپشن يك رويكرد جديد را امتحان كنيد، استراتژي پاكت آپشن خود را تست كنيد و انديكاتورهاي پاكت آپشن را قبل از اينكه به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد، بشناسيد.

چرا معاملات متضرر پاكت آپشن خود را بررسي كنيم؟
براي افزايش سطح توجه خود، نتايج معاملات خود را صرف نظر از اينكه چه هستند، بررسي كنيد. به اين فكر كنيد كه چرا نتايج به اين صورت است و چه كاري مي‌توانيد براي بهبود آن انجام دهيد. سپس دوباره بر اساس نتايج كسب شده به معامله در پاكت آپشن بپردازيد. اين كمك مي‌كند كه دوباره اشتباهات خود را تكرار نكنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چطور از معاملات ناموفق پاكت آپشن خود درس بگيريم؟
يك معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره مي‌گيرد، براي هر كدام از آنها را تحليل تكنيكال معاملات پاكت آپشن انجام مي‌دهد و تاكتيك معاملاتي خود را براي آينده بهبود مي‌بخشد. اين حقيقت را قبول كنيد كه ضرر وجود دارد. بايد با آن كنار بياييد و ادامه دهيد و سعي كنيد معاملات سودآور شما بيشتر از معاملات متضرر باشد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/11/19 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :

تحليل پرايس اكشن در بروكر پاكت آپشن PocketOption

راه هاي مختلف بسياري براي معامله در سايت رسمي بروكر پاكت آپشن وجود دارد. معامله گران مي‌توانند از تكنيك ها و استراتژي هاي مختلفي مانند دنبال كردن ترند، بررسي رنگ كندل استيك ها در چارت هاي پاكت آپشن يا روش پرايس اكشن، استفاده كنند.

تحليل تكنيكال پاكت آپشن با روش پرايس اكشن يا حركات قيمتي يكي از پرطرفدارترين و موثرترين روش هاي سودآوري محسوب مي‌شود و معامله گران مي‌توانند به سادگي و بدون نياز به ابزار پيچيده از اين روش بهره بگيرند.

با اينكه روش پرايس اكشن يا حركات قيمتي عمدتا همراه با معاملات ارزي پاكت آپشن استفاده مي‌شود اما شما مي‌توانيد به راحتي آن را بر روي هر بازار معاملاتي ديگري نيز اعمال كنيد. در اين مطلب ما نگاهي ويژه به پرايس اكشن در پلتفرم پاكت آپشن مي‌اندازيم و با هم روش و ترفندهاي اين كار را بررسي مي‌كنيم.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

پرايس اكشن در پاكت آپشن چيست؟
روش پرايس اكشن يا حركات قيمتي يكي از مهمترين روش هاي تحليل بازار محسوب مي‌شود. جز اصلي اين تكنيك در واقع قيمت نماد معاملاتي است. معامله گران پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، به بررسي چارت معاملاتي مي‌پردازند و بر اساس قيمت فعلي آن در مورد معامله خود تصميم گيري مي‌كنند.

معامله گراني كه از اين روش استفاده مي‌كنند اعتقاد دارند كه قيمت هر نماد در واقع ارزشمندترين اطلاعاتي است كه در مورد نماد به آن دسترسي دارند و عمدتا با همين اطلاعات مي‌توان معاملات سودآوري در پاكت آپشن انجام داد.

در واقع بسياري از معامله گران پرايس اكشن نيازي به ديگر اطلاعات و انديكاتورهاي پاكت آپشن براي تحليل تكنيكال و انجام معامله ندارند و تنها بر اساس قيمت نماد معاملاتي در مورد ورود به معامله و خارج شدن از آن تصميم مي‌گيرند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

مزاياي پرايس اكشن در بروكر پاكت آپشن PocketOption
بزرگترين مزيت در روش پرايس اكشن بروكر پاكت آپشن اين است كه شما نيازي نداريد وضعيت را با چارت ها و چندين انديكاتور پيچيده كنيد. شما نياز داريد كه صرفا بر روي قيمت نماد در وب سايت بروكر پاكت آپشن تمركز كنيد.

انواع معامله گران پاكت آپشن كه از روش پرايس اكشن براي تحليل بازار استفاده مي‌كنند بر اين باور هستند كه بازارها قابل پيش بيني هستند و هيچ چيزي در بازار نيست كه از قبل وجود نداشته باشد. تاريخ خود را تكرار مي‌كند.

بنابراين قيمت نمادها در پاكت آپشن در يك محدوده خاصي نوسان پيدا مي‌كند. با در نظر گرفتن اين اصل، معامله گران پرايس اكشن مي‌توانند رفتار قيمت نمادهاي معاملاتي را در يك بازه زماني مشخص پيش بيني كنند.

از اين رو، اين نوع معامله گران به جستجوي الگوهاي معاملاتي پاكت آپشن كه خود را تكرار مي‌كنند،‌ مي‌پردازند و مي‌خواهند بدانند كه در يك نقطه خاص جهت قيمت در بازار صعودي خواهد بود يا نزولي. اين نوع تحليل مي‌تواند دقيق باشد و به سودآوري هاي مناسبي ختم شود.

✨نكات مثبت تحليل پرايس اكشن
نكات منفي تحليل پرايس اكشن
?سادگي و امكان ورود به معامله سريع
چالش زياد براي به دست آوردن مهارت
⚡عدم نياز به انديكاتورهاي مختلف
نيازمند يك استراتژي مديريت ريسك قوي
?امكان اعمال روي همه بازارهاي معاملاتي
نيازمند شناخت دقيق الگوهاي قيمتي
آموزش معامله پرايس اكشن در پاكت آپشن
معامله گران داراي ديدگاه ها و نظرات خاص خود در مورد انتخاب نوع چارت هاي معاملاتي در سايت رسمي بروكر PocketOption هستند. چارت كندل استيك يكي از شفاف ترين چارت هاي معامله در بين معامله گران محسوب مي‌شود اما چارت هاي ميله‌اي نيز مي‌توانند كافي باشند.

هر دو نوع چارت داراي اطلاعات يكساني هستند كه براي معامله موفقيت آميز در پلتفرم بروكر پاكت آپشن لازم است. در اين نوع چارت ها شما مي‌توانيد به قيمت هاي باز شدن، بسته شدن، قيمت حداكثر و قيمت حداقل نماد معاملاتي در يك بازه زماني مشخص دسترسي پيدا كنيد.

همانطور كه گفتيم معامله گران پرايس اكشن پاكت آپشن به انديكاتورهاي اضافه بر روي چارت علاقه زيادي ندارند. دليل اين عدم علاقه عمدتا تاخيري است كه انديكاتورهاي معاملاتي در پاكت آپشن دارند. با اين حال، خطوط حمايت و مقاومت مي‌تواند گزينه مناسبي براي اضافه كردن به چارت باشد.

اين به دليل آن است كه رفتار قيمتي به طور رايجي پس از لحظه برخورد به سطوح مقاومت و حمايت قابل پيش بيني است. براي مثال اگر با يك الگوي Pinbar صعودي مواجه شديد، اين يك سيگنال براي ورود به يك معامله خريد پاكت آپشن است.

همينطور يك الگوي كندل استيك پوششي صعودي نيز سيگنال براي خريد محسوب مي‌شود. در واقع كافي است رفتار قيمتي در پاكت آپشن را به خوبي بخوانيد و سطوح كليدي حمايت و مقاومت را شناسايي كنيد و بدانيد كه چطور به الگوهاي قيمتي تكرارشونده مانند الگوهاي كندل استيك واكنش نشان دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

مراحل تحليل پرايس اكشن در پاكت آپشن PocketOption
قبل از هر چيز پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن، شما بايد در مورد چارت هاي قيمتي اطلاع كسب كنيد. شما بايد با انواع چارت هاي پاكت آپشن آشنا شويد و بدانيد كه چطور سيگنال هاي معاملاتي را در آنها بخوانيد و از آنها براي سودآوري بهره بگيريد.

در مرحله بعدي شما بايد مهارت خود را براي شناسايي الگوهاي قيمتي پاكت آپشن تقويت كنيد. اين يعني شما همينطور بايد در رسم كردن خطوط حمايت و مقاومت مهارت بالايي پيدا كنيد.

با گذشت زمان كافي، آگاهي و مهارت شما در مورد رفتار قيمتي بيشتر خواهد شد و متوجه خواهيد بود كه وقتي قيمت به نقطه خاصي مي‌رسد، چطور مي‌تواند از آن براي كسب سود پاكت آپشن بهره بگيريد.

همينطور براي رسم خطوط ترند و شناسايي ترندها در پاكت آپشن به طور كلي اعتماد به نفس بيشتري خواهد داست. مشاهده خواهيد كرد سطوحي كه قبلا مقاومت براي حركات قيمتي بودند پس از شكست به سطح حمايت تبديل مي‌شوند.

تحليل دنباله‌اي از نقاط قيمتي حداكثر و حداقل به شما آگاهي بيشتري در مورد ساختار ترند مي‌دهد. اين به شما كمك مي‌كند كه به عنوان يك معامله گر پرايس اكشن تغيير جهت قيمتي بازار معامله پاكت آپشن را شناسايي كنيد.

مديريت ريسك پرايس اكشن پاكت آپشن PocketOption
پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از پرايس اكشن بر روي هر بازه زماني استفاده كنيد. از بازه هاي بزرگتر براي دريافت ديد كلي بازار و مهمترين سطوح قيمتي استفاده كنيد. در ادامه مي‌توانيد از بازه هاي زماني كوتاه تر با شناسايي دقيق نقاط ورود به معامله استفاده كنيد.

در نهايت تنها چيزي كه باقي مي‌ماند معامله كردن و بررسي پرايس اكشن و نظارت به بازار توسط خودتان است. با اين حال اگر در حال استفاده از پول واقعي و حساب واقعي پاكت آپشن هستيد بايد حداكثر دقت داشته باشيد.

حتي اگر يك استراتژي پاكت آپشن قابل اعتماد و مفيد داريد، معامله پرايس اكشن بدون ريسك نيست و هميشه بايد آماده مواجه با ضررها باشيد. بنابراين بايد يك استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن كه كارايي بالايي دارد نيز داشته باشيد تا جلوي ضررهاي بسيار را بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سطوح مقاومت و حمايت پرايس اكشن پاكت آپشن
براي شناسايي سطوح حمايت و مقاومت ار طريق نقاط حداكثر و حداقل در سايت كارگزاري پاكت آپشن PocketOption شما بايد ابتدا چارت خود را آماده كنيد. نماد معاملاتي را انتخاب كنيد، بازه زماني را مشخص كنيد و به چارت خود نگاه كنيد.

ابتدا دو نقطه بالاترين حداكثر و پايين ترين حداقل را علامت بزنيد. در ادامه تمام نقاط حداكثر و حداقل را پيدا كنيد. در يك ترند صعودي پاكت آپشن، به آنها حداقل هاي بالاتر (HL) و حداكثرهاي بالاتر (HH) گفته مي‌شود و در يك ترند نزولي به آنها حداقل هاي پايين (LL) و حداقل هاي بالا (LH) مي‌گوييم.

هر خط افقي كه حداقل ها يا حداكثرها را به هم متصل مي‌كند به عنوان خط حمايت يا مقاومت شناخته مي‌شود.

بازه هاي زماني در پرايس اكشن پاكت آپشن
يك روش ديگر براي مشخص كردن سطوح حمايت و مقاومت پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن، استفاده از چندين بازه زماني مختلف است.

براي مثال زماني كه بر روي بازه زماني 15 دقيقه‌اي در حال معامله هستيد، سطوح حمايت و مقاومت در بازه زماني 1 ساعته را مشاهده كنيد. اين سطوح را علامت بزنيد. سپس به بازه زماني 4 ساعته برويد و آن سطوح را بر روي چارت 15 دقيقه‌اي خود اضافه كنيد.

زماني كه سطوح مقاومت و حمايت از بازه هاي زماني بالاتر با سطوح مربوط به بازه هاي زماني كوتاه تر مطابقت دارند، به طور كلي با سطوح مقاومت و حمايت بزرگتري در كابين پاكت آپشن روبه‌رو هستيم.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

خطوط ترند در چارت پاكت آپشن PocketOption
زماني كه مي‌خواهيد يك خط ترند را پس از ورود به سايت بروكر PocketOption رسم كنيد، ابتدا بايد حداقل دو نقطه حداكثر يا حداقل را شناسايي كنيد. هر چقدر اين نقاط بيشتر باشد بهتر است.

با در اختيار داشتن چندين نقطه حداكثر و حداقل، به طور راحت تري مي‌توانيد خطوط ترند پاكت آپشن را تاييد كنيد و بنابراين اين خطوط براي معاملات شما ارزش بيشتري خواهد داشت.

در حين يك ترند صعودي يك خط ترند در واقع به عنوان يك سطح حمايت عمل خواهد كرد و در حين يك ترند نزولي نيز خط ترند به عنوان يك مقاومت عمل مي‌كند. عموما در بسياري از مواقع قيمت از پس عبور از اين خطوط بر نمي‌آيد و شما از اين طريق مي‌توانيد در پاكت آپشن سودآوري كنيد.

در يك ترند افقي در بازارهاي پاكت آپشن، خطوط ترند سطوح قدرتمندي از حمايت و مقاومت را ايجاد مي‌كنند چون در اين نوع بازار قيمت به طور متعددي اين سطوح را تست مي‌كند و اگر پس از چندين بار خطوط شكسته نشود پس با سطوح حمايت و مقاومت بسيار قدرتمندي روبه‌رو هستيم.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

سوالات متداول تحليل پرايس اكشن در بروكر پاكت آپشن
پرايس اكشن در پاكت آپشن چيست؟
روش پرايس اكشن يا حركات قيمتي يكي از مهمترين روش هاي تحليل بازار محسوب مي‌شود. جز اصلي اين تكنيك در واقع قيمت نماد معاملاتي است. معامله گران پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن، به بررسي چارت معاملاتي مي‌پردازند و بر اساس قيمت فعلي آن در مورد معامله خود تصميم گيري مي‌كنند.

بزرگترين مزيت معامله پرايس اكشن پاكت آپشن چيست؟
بزرگترين مزيت در روش پرايس اكشن بروكر پاكت آپشن اين است كه شما نيازي نداريد وضعيت را با چارت ها و چندين انديكاتور پيچيده كنيد. شما نياز داريد كه صرفا بر روي قيمت نماد در وب سايت بروكر پاكت آپشن تمركز كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور در معامله پرايس اكشن مديريت ريسك انجام دهيم؟
حتي اگر يكي از استراتژي هاي پاكت آپشن قابل اعتماد و مفيد داريد، معامله پرايس اكشن بدون ريسك نيست و هميشه بايد آماده مواجه با ضررها باشيد. بنابراين بايد يك استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن كه كارايي بالايي دارد نيز داشته باشيد تا جلوي ضررهاي بسيار را بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چرا در پرايس اكشن نيازي به انديكاتورهاي پاكت آپشن نيست؟
همانطور كه گفتيم معامله گران پرايس اكشن پاكت آپشن به انديكاتورهاي اضافه بر روي چارت علاقه زيادي ندارند. دليل اين عدم علاقه عمدتا تاخيري است كه انديكاتورهاي معاملاتي در پاكت آپشن دارند. با اين حال، خطوط حمايت و مقاومت مي‌تواند گزينه مناسبي براي اضافه كردن به چارت باشد.

چارت هاي معاملاتي در پاكت آپشن چه اهميتي دارند؟
قبل از هر چيز پس از افتتاح حساب بروكر پاكت آپشن، شما بايد در مورد چارت هاي قيمتي اطلاع كسب كنيد. شما بايد با انواع چارت هاي پاكت آپشن آشنا شويد و بدانيد كه چطور سيگنال هاي معاملاتي را در آنها بخوانيد و از آنها براي سودآوري بهره بگيريد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/11/19 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :

آموزش معامله ارزها در پاكت آپشن PocketOption

?معامله جفت ارزها در بروكر پاكت آپشن✨
يكي از بهترين روش هاي معامله در پلتفرم پاكت آپشن، معامله ارزها محسوب مي شود كه پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد. اين شامل معامله دو ارز است كه با نام جفت ارزها شناخته مي‌شوند.

به زبان ساده در هنگام معامله جفت ارزهاي پاكت آپشن شما به خريد يك ارز در ازاي فروش يك ارز ديگر، مي‌پردازيد.

بخش ارزها در پلتفرم بروكر پاكت آپشن شامل 12 شاخص، 28 ارز، 2 فلز، 5 سهام و 9 رمزارز پاكت آپشن مي‌شود. به لطف چنين تنوعي شما مي‌توانيد به صورت 24 ساعته در 5 روز هفته به معامله بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب افراد تازه كار مي‌توانند در مورد نحوه معامله ارزها در پاكت آپشن و سودآوري در بروكر پاكت آپشن اطلاعات مفيدي كسب كنند و روند معاملاتي خود را طبق اين اطلاعات شروع كنند.

بازار ارزها در بروكر پاكت آپشن PocketOption
بازار تبادل جهاني ارزها در واقع به خريد يك ارز در مقابل ارز ديگر مربوط مي‌شود. بنابراين ارزها به صورت جفتي براي معامله ارائه مي‌شوند. ارزش يك ارز در مقابل ارز ديگر هميشه در حال تغيير است و در هنگام ورود به سايت پاكت آپشن براي معامله بايد اين مورد را به ياد داشته باشيد.

اين تغييرات ارزش ارزها به عرضه و تقاضاي آنها بستگي دارد. عرضه و تقاضا نيز توسط معاملات جهاني دچار تغيير و تحول مي‌شوند و هميشه بايد به عناصر تكنيكال و فاندامنتال در هنگام معامله در بروكر پاكت آپشن PocketOption توجه داشته باشيد.

قبل از اينكه سراغ معامله در پاكت آپشن برويم، براي مثال فرض كنيد كه يك وارد كننده از كشور استراليا مي‌خواهد كه تعدادي كالا از ژاپن خريداري كنيد كه ارز مربوط به آن ين يا JPY است. بنابراين فرد استراليايي بايد دلار استراليا يا AUD خود را به JPY تبديل كند تا بتواند به معامله بپردازد.

هر چقدر وارد كنندگان بيشتري از استراليا به خريد ين ژاپن بپردازند و اين افراد بيشتر از خريداران دلار استراليا از طرف ژاپن باشند، تقاضا براي ين ژاپن بالاتر خواهد رفت. بنابراين با همين قانون ساده عرضه و تقاضا، ارزش ين ژاپن در مقابل دلار استراليا در بازارهاي معاملاتي پاكت آپشن افزايش خواهد يافت.

جفت ارزهاي بروكر پاكت آپشن PocketOption
حالا اگر مي‌خواهيد يك معامله گر در اين بازار باشيد، وظيفه شما اين است كه نوسانات قيمت در پاكت آپشن را كه به دليل عرضه و تقاضاي دو ارز مربوط به جفت ارز ايجاد شده است را مورد تحليل و نظارت قرار دهيد.

به عبارت ديگر در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن شما بايد مشخص كنيد كه ارزش يك ارز در مقابل يك ارز ديگر در آينده نزديك افزايش خواهد يافت يا اينكه دچار كاهش مي‌شود.

مثلا وقتي كه مي‌بينيد جفت ارز AUDJPY ارزشي برابر 78.62550 دارد يعني شما مي‌توانيد 1 دلار استراليا را در ازاي 78.62550 ين ژاپن خريداري كنيد. وظيفه شما اين است كه پيش بيني كنيد كه اين مقدار افزايش خواهد يافت يا اينكه كاهش پيدا مي‌كند.

در ادامه كافي است بر روي دكمه صحيح در كابين بروكر پاكت آپشن كليك كنيد تا ارزي كه فكر مي‌كنيد ارزش بيشتري پيدا خواهد كرد را خريداري كرده و در صورتي كه فكر مي‌كنيد قيمت ارز كاهش خواهد يافت، به معامله فروش بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

برخلاف بازار معاملات باينري آپشن پاكت آپشن، زمان انقضاي معامله مشخص نيست و شما معامله را باز مي‌كنيد و تا زماني كه قيمت به محل مشخص شده برسد يا اينكه خودتان معامله را ببنديد، معامله باز مي‌ماند.

سودآوري با معاملات ارزي پاكت آپشن
معامله جفت ارزها در سايت بروكر PocketOption روش بسيار مناسبي براي سودآوري محسوب مي‌شود. اما شما بايد از ريسك ها آگاه باشيد و تنها يك ضرر بزرگ مي‌تواند موجودي حساب پاكت آپشن شما را خالي كند.

بنابراين شما بايد هميشه ابتدا بازار معاملاتي پاكت آپشن را تحليل كنيد، يك جفت ارز مناسب را انتخاب كنيد، استراتژي پاكت آپشن مناسب را اعمال كنيد و در نهايت نيز از روش هاي مديريت سرمايه و ريسك بهره بگيريد تا ضرر را به حداقل برسانيد.

خبر خوب اين است كه قيمت هاي پاكت آپشن به طور كلي دقت بالايي در بازار فاركس دارد. شما مي‌توانيد به انديكاتورهاي پاكت آپشن مختلفي دسترسي پيدا كنيد و از چارت هاي متعددي كه براي كمك به شما در تحليل بازار ايجاد شده‌اند، بهره بگيريد.

علاوه بر اين، كارگزاري پاكت آپشن رابط كاربري جذاب و كاربرپسندي ارائه مي‌كند و باعث مي‌شود تجربه معاملاتي مناسب و ساده‌اي داشته باشيد و به راحتي تمركز خود را روي سودآوري در اين پلتفرم بگذاريد.

آموزش شروع معامله ارزها در پاكت آپشن
اولين كاري كه شما بايد انجام دهيد افتتاح حساب بروكر پاكت آپشن است. افتتاح حساب در اين بروكر رايگان است و شما با اين كار 10 هزار ارز مجازي براي تمرين در حساب دمو پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد.

شما مي‌توانيد از حساب دمو پاكت آپشن در هر زماني و براي هر مدت زماني استفاده كنيد تا انديكاتورهاي جديد را امتحان و استراتژي هاي خود را محك بزنيد و راه هاي مختلفي براي سودآوري پيدا كنيد.

ثبت نام بسيار آسان است. شما تنها كافي است يك فرم ثبت نام كارگزاري پاكت آپشن را در سايت اين بروكر تكميل كنيد. در ادامه يك ايميل از طرف بروكر پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد تا ثبت نام خود را تاييد كنيد.

زماني كه وارد سايت شديد، در گوشه سمت راست بالا در كنار نام نماد معاملاتي كه در حال حاضر نمايش داده مي‌شود، يك پيكان كوچك پيدا مي‌كنيد. با كليك بر روي آن يك منوي از ليست نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما بايد جفت ارز موردنياز خود را انتخاب كنيد. در ادامه مي‌توانيد يك ارز را انتخاب كنيد و در نهايت يك جفت ارز را برگزينيد تا بتوانيد در بازار جفت ارز پاكت آپشن معامله كرده و سودآوري كنيد.

فراموش نكنيد كه پلتفرم بروكر پاكت آپشن همينطور از طريق اپليكيشن هاي دسكتاپ و اپليكيشن هاي موبايل پاكت آپشن در دسترس مشتريان است. شما مي‌توانيد به راحتي اين اپ ها را دانلود كنيد و از طريق آنها به معامله در پاكت آپشن بپردازيد.

گام هاي معامله ارزها در پاكت آپشن
براي اينكه دقيقا بدانيد در سايت رسمي بروكر PocketOption چگونه معامله جفت ارزها را انجام دهيد بايد موارد زير را به صورت دقيق دنبال كنيد.

1 – گام اول اين است كه تصميم بگيريد چه جفت ارزي را پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن انتخاب كنيد.

2 – نوع چارت ها و انديكاتورها را انتخاب كنيد: بسياري از معامله گران از كندل استيك هاي ژاپني پاكت آپشن با فاصله كندل هاي 5 دقيقه استفاده مي‌كنند. به ياد داشته باشيد كه نيازي نيست هميشه از انديكاتورها استفاده كنيد. شما همينطور مي‌توانيد تنها با كندل ها معامله كنيد.

3 – ميزان سرمايه گذاري را تنظيم كنيد، يك ضرب كننده يا اهرم پاكت آپشن انتخاب كنيد و تصميم بگيريد كه توقف ضرر و كسب سود را در كدام نقطه‌اي اعمال كنيد. ميزاني كه مي‌خواهيد سرمايه گذاري كنيد به شدت به استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن كه استفاده مي‌كنيد بستگي دارد.

هميشه به ياد داشته باشيد كه مبلغ زيادي را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد. با 1 تا 5 درصد از ميزان موجودي خود شروع كنيد. اين قانون را همينطور در هنگام معامله در حساب تمريني پاكت آپشن پياده سازي كنيد. از اين نظر كه حساب دمو بايد شما را براي معاملات واقعي آماده كند.

ضرب كننده يا لوريج پاكت آپشن نيز يك ابزار عالي است كه مي‌تواند ميزان سودآوري شما را تا حد زيادي افزايش دهد. با اين حال شما بايد در هنگام استفاده از لوريج بسيار دقت به خرج دهيد چون لوريج مي‌تواند ميزان ضرر شما را نيز چند برابر كند.

يك نكته مهم اين است كه در هنگام معامله جفت ارزها، به خوبي از دستورهاي توقف ضرر پاكت آپشن و كسب سود بهره بگيريد. از اين راه مي‌توانيد حساب خود را در مقابل ضررهاي بيش از حد محافظت كنيد. زماني كه قيمت به سطح توقف ضرر يا كسب سود مي‌رسد، معامله به طور اتوماتيك بسته خواهد شد.

4 – به خريد يا فروش بپردازيد: حالا زمان آن رسيده است كه تصميم بگيريد بازار در چه جهتي حركت خواهد كرد و دكمه خريد يا فروش را در سايت بروكر PocketOption طبق پيش‌بيني خود انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما مي‌توانيد در هر زماني معامله خريد يا فروش خود را ببنديد. مي‌توانيد ماوس خود را بر روي معامله باز شده بر روي چارت پاكت آپشن قرار داهيد تا ببينيد با چه وضعيتي مي‌توانيد در حال حاضر معامله خود را ببنديد.

?گام هاي معامله ارزي در پاكت آپشن
توضيحات
✨انتخاب جفت ارز پاكت آپشن
از بين بيش از 100 نماد پاكت آپشن
?انتخاب نوع چارت و انديكاتورها
براي مثال انتخاب كندل استيك ژاپني با انديكاتور شاخص قدرت نسبي
?تعيين ميزان معامله و اهرم
اختصاص 1 تا 5 درصد از كل سرمايه براي هر معامله
?تصميم گيري در مورد معامله خريد يا فروش
تحليل تكنيكال بازار و جهت حركت نماد معاملاتي
تغيير حساب دمو به حساب زنده پاكت آپشن
حساب دمو در پاكت آپشن براي كمك به شما براي بهبود تكنيك، استراتژي هاي پاكت آپشن و تمرين در اختيارتان قرار مي‌گيرد. هر چقدر كه دوست داريد از آن استفاده كنيد اما در يك نقطه بايد به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد.

شما بالاخره بايد به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن برويد چون نمي‌توانيد در حساب دمو به سودآوري بپردازيد.

در ابتدا لازم است كه به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد و به سراغ حساب واقعي برويد. در ادامه دكمه واريز به حساب پاكت آپشن را انتخاب كنيد و روش واريز را برگزينيد.

پس از آن شما به سادگي بايد دستورالعمل هاي موجود بر روي صفحه را دنبال كنيد و جزئيات لازم را تكميل كنيد.

سوالات متداول آموزش معامله ارزها در پاكت آپشن
چگونه به ثبت نام در پاكت آپشن بپردازيم؟
ثبت نام بسيار آسان است. شما تنها كافي است يك فرم افتتاح حساب بروكر PocketOption را در سايت اين بروكر تكميل كنيد. در ادامه يك ايميل از طرف بروكر پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد تا ثبت نام خود را تاييد كنيد.

چطور از اهرم يا لوريج در پاكت آپشن استفاده كنيم؟
ضرب كننده يا لوريج پاكت آپشن نيز يك ابزار عالي است كه مي‌تواند ميزان سودآوري شما را تا حد زيادي افزايش دهد. با اين حال شما بايد در هنگام استفاده از لوريج بسيار دقت به خرج دهيد چون لوريج مي‌تواند ميزان ضرر شما را نيز چند برابر كند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل كنيد.

نحوه انتخاب جفت ارز در پاكت آپشن چگونه است؟
زماني كه وارد سايت شديد، در گوشه سمت راست بالا در كنار نام نماد معاملاتي كه در حال حاضر نمايش داده مي‌شود، يك پيكان كوچك پيدا مي‌كنيد. با كليك بر روي آن يك منوي از ليست نمادهاي معامله پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد. شما بايد جفت ارز موردنياز خود را انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چه ميزان سرمايه را به هر معامله در پاكت آپشن اختصاص دهيم؟
هميشه به ياد داشته باشيد كه مبلغ زيادي را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد. با 1 تا 5 درصد از ميزان موجودي خود شروع كنيد. اين قانون را همينطور در هنگام معامله در حساب تمريني پاكت آپشن پياده سازي كنيد. از اين نظر كه حساب دمو بايد شما را براي معاملات واقعي آماده كند.

چطور به تغيير حساب دمو به واقعي پاكت آپشن بپردازيم؟
در ابتدا لازم است كه به ورود به سايت رسمي پاكت آپشن بپردازيد و به سراغ حساب واقعي برويد. در ادامه دكمه واريز به حساب پاكت آپشن را انتخاب كنيد و روش واريز را برگزينيد. پس از آن شما به سادگي بايد دستورالعمل هاي موجود بر روي صفحه را دنبال كنيد و جزئيات لازم را تكميل كنيد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/10/24 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :

آموزش معامله ارزها در پاكت آپشن PocketOption

?معامله جفت ارزها در بروكر پاكت آپشن✨
يكي از بهترين روش هاي معامله در پلتفرم پاكت آپشن، معامله ارزها محسوب مي شود كه پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد. اين شامل معامله دو ارز است كه با نام جفت ارزها شناخته مي‌شوند.

به زبان ساده در هنگام معامله جفت ارزهاي پاكت آپشن شما به خريد يك ارز در ازاي فروش يك ارز ديگر، مي‌پردازيد.

بخش ارزها در پلتفرم بروكر پاكت آپشن شامل 12 شاخص، 28 ارز، 2 فلز، 5 سهام و 9 رمزارز پاكت آپشن مي‌شود. به لطف چنين تنوعي شما مي‌توانيد به صورت 24 ساعته در 5 روز هفته به معامله بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب افراد تازه كار مي‌توانند در مورد نحوه معامله ارزها در پاكت آپشن و سودآوري در بروكر پاكت آپشن اطلاعات مفيدي كسب كنند و روند معاملاتي خود را طبق اين اطلاعات شروع كنند.

بازار ارزها در بروكر پاكت آپشن PocketOption
بازار تبادل جهاني ارزها در واقع به خريد يك ارز در مقابل ارز ديگر مربوط مي‌شود. بنابراين ارزها به صورت جفتي براي معامله ارائه مي‌شوند. ارزش يك ارز در مقابل ارز ديگر هميشه در حال تغيير است و در هنگام ورود به سايت پاكت آپشن براي معامله بايد اين مورد را به ياد داشته باشيد.

اين تغييرات ارزش ارزها به عرضه و تقاضاي آنها بستگي دارد. عرضه و تقاضا نيز توسط معاملات جهاني دچار تغيير و تحول مي‌شوند و هميشه بايد به عناصر تكنيكال و فاندامنتال در هنگام معامله در بروكر پاكت آپشن PocketOption توجه داشته باشيد.

قبل از اينكه سراغ معامله در پاكت آپشن برويم، براي مثال فرض كنيد كه يك وارد كننده از كشور استراليا مي‌خواهد كه تعدادي كالا از ژاپن خريداري كنيد كه ارز مربوط به آن ين يا JPY است. بنابراين فرد استراليايي بايد دلار استراليا يا AUD خود را به JPY تبديل كند تا بتواند به معامله بپردازد.

هر چقدر وارد كنندگان بيشتري از استراليا به خريد ين ژاپن بپردازند و اين افراد بيشتر از خريداران دلار استراليا از طرف ژاپن باشند، تقاضا براي ين ژاپن بالاتر خواهد رفت. بنابراين با همين قانون ساده عرضه و تقاضا، ارزش ين ژاپن در مقابل دلار استراليا در بازارهاي معاملاتي پاكت آپشن افزايش خواهد يافت.

جفت ارزهاي بروكر پاكت آپشن PocketOption
حالا اگر مي‌خواهيد يك معامله گر در اين بازار باشيد، وظيفه شما اين است كه نوسانات قيمت در پاكت آپشن را كه به دليل عرضه و تقاضاي دو ارز مربوط به جفت ارز ايجاد شده است را مورد تحليل و نظارت قرار دهيد.

به عبارت ديگر در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن شما بايد مشخص كنيد كه ارزش يك ارز در مقابل يك ارز ديگر در آينده نزديك افزايش خواهد يافت يا اينكه دچار كاهش مي‌شود.

مثلا وقتي كه مي‌بينيد جفت ارز AUDJPY ارزشي برابر 78.62550 دارد يعني شما مي‌توانيد 1 دلار استراليا را در ازاي 78.62550 ين ژاپن خريداري كنيد. وظيفه شما اين است كه پيش بيني كنيد كه اين مقدار افزايش خواهد يافت يا اينكه كاهش پيدا مي‌كند.

در ادامه كافي است بر روي دكمه صحيح در كابين بروكر پاكت آپشن كليك كنيد تا ارزي كه فكر مي‌كنيد ارزش بيشتري پيدا خواهد كرد را خريداري كرده و در صورتي كه فكر مي‌كنيد قيمت ارز كاهش خواهد يافت، به معامله فروش بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

برخلاف بازار معاملات باينري آپشن پاكت آپشن، زمان انقضاي معامله مشخص نيست و شما معامله را باز مي‌كنيد و تا زماني كه قيمت به محل مشخص شده برسد يا اينكه خودتان معامله را ببنديد، معامله باز مي‌ماند.

سودآوري با معاملات ارزي پاكت آپشن
معامله جفت ارزها در سايت بروكر PocketOption روش بسيار مناسبي براي سودآوري محسوب مي‌شود. اما شما بايد از ريسك ها آگاه باشيد و تنها يك ضرر بزرگ مي‌تواند موجودي حساب پاكت آپشن شما را خالي كند.

بنابراين شما بايد هميشه ابتدا بازار معاملاتي پاكت آپشن را تحليل كنيد، يك جفت ارز مناسب را انتخاب كنيد، استراتژي پاكت آپشن مناسب را اعمال كنيد و در نهايت نيز از روش هاي مديريت سرمايه و ريسك بهره بگيريد تا ضرر را به حداقل برسانيد.

خبر خوب اين است كه قيمت هاي پاكت آپشن به طور كلي دقت بالايي در بازار فاركس دارد. شما مي‌توانيد به انديكاتورهاي پاكت آپشن مختلفي دسترسي پيدا كنيد و از چارت هاي متعددي كه براي كمك به شما در تحليل بازار ايجاد شده‌اند، بهره بگيريد.

علاوه بر اين، كارگزاري پاكت آپشن رابط كاربري جذاب و كاربرپسندي ارائه مي‌كند و باعث مي‌شود تجربه معاملاتي مناسب و ساده‌اي داشته باشيد و به راحتي تمركز خود را روي سودآوري در اين پلتفرم بگذاريد.

آموزش شروع معامله ارزها در پاكت آپشن
اولين كاري كه شما بايد انجام دهيد افتتاح حساب بروكر پاكت آپشن است. افتتاح حساب در اين بروكر رايگان است و شما با اين كار 10 هزار ارز مجازي براي تمرين در حساب دمو پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد.

شما مي‌توانيد از حساب دمو پاكت آپشن در هر زماني و براي هر مدت زماني استفاده كنيد تا انديكاتورهاي جديد را امتحان و استراتژي هاي خود را محك بزنيد و راه هاي مختلفي براي سودآوري پيدا كنيد.

ثبت نام بسيار آسان است. شما تنها كافي است يك فرم ثبت نام كارگزاري پاكت آپشن را در سايت اين بروكر تكميل كنيد. در ادامه يك ايميل از طرف بروكر پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد تا ثبت نام خود را تاييد كنيد.

زماني كه وارد سايت شديد، در گوشه سمت راست بالا در كنار نام نماد معاملاتي كه در حال حاضر نمايش داده مي‌شود، يك پيكان كوچك پيدا مي‌كنيد. با كليك بر روي آن يك منوي از ليست نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما بايد جفت ارز موردنياز خود را انتخاب كنيد. در ادامه مي‌توانيد يك ارز را انتخاب كنيد و در نهايت يك جفت ارز را برگزينيد تا بتوانيد در بازار جفت ارز پاكت آپشن معامله كرده و سودآوري كنيد.

فراموش نكنيد كه پلتفرم بروكر پاكت آپشن همينطور از طريق اپليكيشن هاي دسكتاپ و اپليكيشن هاي موبايل پاكت آپشن در دسترس مشتريان است. شما مي‌توانيد به راحتي اين اپ ها را دانلود كنيد و از طريق آنها به معامله در پاكت آپشن بپردازيد.

گام هاي معامله ارزها در پاكت آپشن
براي اينكه دقيقا بدانيد در سايت رسمي بروكر PocketOption چگونه معامله جفت ارزها را انجام دهيد بايد موارد زير را به صورت دقيق دنبال كنيد.

1 – گام اول اين است كه تصميم بگيريد چه جفت ارزي را پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن انتخاب كنيد.

2 – نوع چارت ها و انديكاتورها را انتخاب كنيد: بسياري از معامله گران از كندل استيك هاي ژاپني پاكت آپشن با فاصله كندل هاي 5 دقيقه استفاده مي‌كنند. به ياد داشته باشيد كه نيازي نيست هميشه از انديكاتورها استفاده كنيد. شما همينطور مي‌توانيد تنها با كندل ها معامله كنيد.

3 – ميزان سرمايه گذاري را تنظيم كنيد، يك ضرب كننده يا اهرم پاكت آپشن انتخاب كنيد و تصميم بگيريد كه توقف ضرر و كسب سود را در كدام نقطه‌اي اعمال كنيد. ميزاني كه مي‌خواهيد سرمايه گذاري كنيد به شدت به استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن كه استفاده مي‌كنيد بستگي دارد.

هميشه به ياد داشته باشيد كه مبلغ زيادي را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد. با 1 تا 5 درصد از ميزان موجودي خود شروع كنيد. اين قانون را همينطور در هنگام معامله در حساب تمريني پاكت آپشن پياده سازي كنيد. از اين نظر كه حساب دمو بايد شما را براي معاملات واقعي آماده كند.

ضرب كننده يا لوريج پاكت آپشن نيز يك ابزار عالي است كه مي‌تواند ميزان سودآوري شما را تا حد زيادي افزايش دهد. با اين حال شما بايد در هنگام استفاده از لوريج بسيار دقت به خرج دهيد چون لوريج مي‌تواند ميزان ضرر شما را نيز چند برابر كند.

يك نكته مهم اين است كه در هنگام معامله جفت ارزها، به خوبي از دستورهاي توقف ضرر پاكت آپشن و كسب سود بهره بگيريد. از اين راه مي‌توانيد حساب خود را در مقابل ضررهاي بيش از حد محافظت كنيد. زماني كه قيمت به سطح توقف ضرر يا كسب سود مي‌رسد، معامله به طور اتوماتيك بسته خواهد شد.

4 – به خريد يا فروش بپردازيد: حالا زمان آن رسيده است كه تصميم بگيريد بازار در چه جهتي حركت خواهد كرد و دكمه خريد يا فروش را در سايت بروكر PocketOption طبق پيش‌بيني خود انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما مي‌توانيد در هر زماني معامله خريد يا فروش خود را ببنديد. مي‌توانيد ماوس خود را بر روي معامله باز شده بر روي چارت پاكت آپشن قرار داهيد تا ببينيد با چه وضعيتي مي‌توانيد در حال حاضر معامله خود را ببنديد.

?گام هاي معامله ارزي در پاكت آپشن
توضيحات
✨انتخاب جفت ارز پاكت آپشن
از بين بيش از 100 نماد پاكت آپشن
?انتخاب نوع چارت و انديكاتورها
براي مثال انتخاب كندل استيك ژاپني با انديكاتور شاخص قدرت نسبي
?تعيين ميزان معامله و اهرم
اختصاص 1 تا 5 درصد از كل سرمايه براي هر معامله
?تصميم گيري در مورد معامله خريد يا فروش
تحليل تكنيكال بازار و جهت حركت نماد معاملاتي
تغيير حساب دمو به حساب زنده پاكت آپشن
حساب دمو در پاكت آپشن براي كمك به شما براي بهبود تكنيك، استراتژي هاي پاكت آپشن و تمرين در اختيارتان قرار مي‌گيرد. هر چقدر كه دوست داريد از آن استفاده كنيد اما در يك نقطه بايد به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد.

شما بالاخره بايد به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن برويد چون نمي‌توانيد در حساب دمو به سودآوري بپردازيد.

در ابتدا لازم است كه به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد و به سراغ حساب واقعي برويد. در ادامه دكمه واريز به حساب پاكت آپشن را انتخاب كنيد و روش واريز را برگزينيد.

پس از آن شما به سادگي بايد دستورالعمل هاي موجود بر روي صفحه را دنبال كنيد و جزئيات لازم را تكميل كنيد.

سوالات متداول آموزش معامله ارزها در پاكت آپشن
چگونه به ثبت نام در پاكت آپشن بپردازيم؟
ثبت نام بسيار آسان است. شما تنها كافي است يك فرم افتتاح حساب بروكر PocketOption را در سايت اين بروكر تكميل كنيد. در ادامه يك ايميل از طرف بروكر پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد تا ثبت نام خود را تاييد كنيد.

چطور از اهرم يا لوريج در پاكت آپشن استفاده كنيم؟
ضرب كننده يا لوريج پاكت آپشن نيز يك ابزار عالي است كه مي‌تواند ميزان سودآوري شما را تا حد زيادي افزايش دهد. با اين حال شما بايد در هنگام استفاده از لوريج بسيار دقت به خرج دهيد چون لوريج مي‌تواند ميزان ضرر شما را نيز چند برابر كند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل كنيد.

نحوه انتخاب جفت ارز در پاكت آپشن چگونه است؟
زماني كه وارد سايت شديد، در گوشه سمت راست بالا در كنار نام نماد معاملاتي كه در حال حاضر نمايش داده مي‌شود، يك پيكان كوچك پيدا مي‌كنيد. با كليك بر روي آن يك منوي از ليست نمادهاي معامله پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد. شما بايد جفت ارز موردنياز خود را انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چه ميزان سرمايه را به هر معامله در پاكت آپشن اختصاص دهيم؟
هميشه به ياد داشته باشيد كه مبلغ زيادي را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد. با 1 تا 5 درصد از ميزان موجودي خود شروع كنيد. اين قانون را همينطور در هنگام معامله در حساب تمريني پاكت آپشن پياده سازي كنيد. از اين نظر كه حساب دمو بايد شما را براي معاملات واقعي آماده كند.

چطور به تغيير حساب دمو به واقعي پاكت آپشن بپردازيم؟
در ابتدا لازم است كه به ورود به سايت رسمي پاكت آپشن بپردازيد و به سراغ حساب واقعي برويد. در ادامه دكمه واريز به حساب پاكت آپشن را انتخاب كنيد و روش واريز را برگزينيد. پس از آن شما به سادگي بايد دستورالعمل هاي موجود بر روي صفحه را دنبال كنيد و جزئيات لازم را تكميل كنيد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/10/24 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :

نحوه معامله آپشن هاي ديجيتال پاكت آپشن

✨آموزش معامله آپشن هاي ديجيتال در پاكت آپشن?
يكي از محبوب ترين روش هاي سودآوري در پلتفرم پاكت آپشن، معاملات آپشن هاي ديجيتال يا باينري آپشن PocketOption است كه در كنار معاملات فاركس پاكت آپشن، طرفداران بسياري دارد.

اين نوع معامله به دليل سادگي‌اش به راحتي قابل درك است و مي‌توان به راحتي پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، شروع به انجام معاملات آپشن هاي ديجيتال بكنيد. با اين حال بايد ريسك هاي اين نوع معامله را نيز مثل هميشه در نظر بگيريد.

بنابراين پيشنهاد مي‌شود قبل از هر چيز به تمرين در حساب دمو پاكت آپشن بپردازيد و سپس با سرمايه خود وارد دنياي واقعي معاملات و حساب زنده پاكت آپشن شويد و به سودآوري بپردازيد. در اين مطلب به روند معامله باينري آپشن در پاكت آپشن مي‌پردازيم و تمام مواردي كه بايد بدانيد را پوشش داده‌ايم.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انتخاب نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن
كابين پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه تنظيمات مهم معاملاتي از جمله زمان خريد و حجم معاملات را مشخص كنيد. در اين جا است كه شما يك معامله ثبت مي‌كنيد و پيش‌ بيني مي‌كنيد كه قيمت بالا خواهد رفت (دكمه سبز رنگ) و يا قيمت كاهش خواهد داشت (دكمه قرمز رنگ).

شما مي‌توانيد از بين بيش از 100 نماد معاملاتي در پاكت آپشن از جمله جفت ارزهاي پاكت آپشن، كريپوكارنسي هاي پاكت آپشن، كالاها و سهام انتخاب كنيد.

شما اين امكان را داريد كه نمادها را بر اساس نوع آنها دسته‌بندي كنيد يا اينكه از بخش جستجو استفاده كنيد تا نماد موردنظر خود را به راحتي با تايپ كردن نام آن پيدا كنيد.

همينطور اين امكان وجود دارد كه هر جفت ارز، رمزارز پاكت آپشن، كالا يا سهام را در ليست موردعلاقه‌ هاي خود قرار دهيد تا دسترسي سريعي به آن داشته باشيد. نمادهايي كه به طور مداوم از آن استفاده مي‌كنيد را مي‌توانيد با دكمه ستاره علامت بزنيد تا در بالاي صفحه براي شما به نمايش دربيايند.

درصدي كه كنار نماد معاملاتي به نمايش درمي‌آيد در واقع سودآوري در پاكت آپشن را براي آن نماد مشخص مي‌كنيد. هر چقدر اين درصد بيشتر باشد، سودآوري شما در صورت موفقيت‌آميز بودن معامله بيشتر خواهد بود.

براي مثال، اگر يك معامله 10 دلاري با سودآوري 80 درصد با يك نتيجه موفق بسته شود، پس 18 دلار به حساب پاكت آپشن شما منظور مي‌شود. 10 دلار مبلغ سرمايه گذاري شما است و 8 دلار نيز سودآوري شما محسوب مي‌شود.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تنظيم زمان معامله پاكت آپشن PocketOption
براي انتخاب زمان خريد در حين معاملات ديجيتال شما بياد بر روي منوي زمان خريد يا Purchase Time در پنل معاملاتي سايت رسمي پاكت آپشن كليك كنيد و آپشن ترجيحي را انتخاب كنيد.

لطفا توجه داشته باشيد كه تاريخ انقضاي معامله پاكت آپشن در واقع همان زمان خريد به علاوه‌ 30 ثانيه است. شما هميشه مي‌توانيد بر روي چارت پاكت آپشن ببينيد كه چه زماني معامله شما بسته خواهد شد. اين به صورت يك خط عمودي به همراه يك تايمر به نمايش درمي‌آيد.

براي انتخاب زمان خريد به روشي سريع در هنگام معامله پاكت آپشن، بر روي منوي زمان انقضا يا Expiration Time كليك كنيد و به راحتي زمان انتخابي خود را تنظيم كنيد.

حجم معامله باينري آپشن PocketOption
حجم معامله يا سرمايه اختصاص يافته به معامله اهميت بالايي دارد و شما بايد در تعيين آن دقت كافي را داشته باشيد. پيشنهاد مي‌شود هيچوقت درصد بالايي از سرمايه خود را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد و هميشه در نظر داشته باشيد كه ممكن است در يك معامله بخش بزرگي از سرمايه پاكت آپشن خود را از دست دهيد.

براي تغيير ميزان حجم معامله در كابين معاملاتي پاكت آپشن مي‌توانيد بر روي گزينه هاي – و + در بخش ميزان معامله يا Trade Amount كليك كنيد.

شما همينطور مي‌توانيد بر روي مبلغ فعلي كليك كنيد و اين به شما اجازه مي‌دهد به راحتي به صورت دستي مبلغ موردنظر خود را در كادر مربوطه وارد كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

قيمت استرايك معاملات پاكت آپشن
قيمت استرايك يا Strike Price به شما اجازه مي‌دهد كه يك معامله را در قيمتي كه بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار است با در نظر گرفتن تغييرات در درصد پرداختي، ثبت كنيد. اين گزينه را مي‌توانيد در پنل معاملاتي پاكت آپشن قبل از انجام معامله فعال كنيد.

ريسك و نرخ سودآوري احتمالي به اين بستگي دارد كه بين قيمت فعلي بازار و قيمت استرايك چقدر فاصله وجود دارد. از اين راه شما نه تنها جهت حركت قيمت را پيش‌بيني مي‌كنيد بلكه همينطور سطحي كه قيمت بايد به آن برسد را مشخص مي‌كنيد تا پتانسيل سودآوري در پاكت آپشن را براي خود افزايش دهيد.

پس از ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن، براي فعال كردن يا غير فعال كردن قيمت استرايك، از پنل معاملاتي پايين صفحه و بالاي قيمت بازار از گزينه‌ هاي مربوطه استفاده كنيد.

توجه داشته باشيد كه وقتي قيمت استرايك فعال مي‌شود، دستور معاملاتي شما بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار ثبت مي‌شود. اين را با دستورهاي معاملاتي عادي كه هميشه بر روي قيمت فعلي بازار تنظيم مي‌شوند، اشتباه نگيريد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه قيمت هاي استرايك تنها براي معاملات ديجيتال پاكت آپشن در دسترس است.

سودآوري در معامله باينري آپشن PocketOption
اگر پيش‌بيني شما اين است كه تا زمان انقضا قيمت افزايش خواهد يافت، گزينه بالا يا دكمه سبز رنگ را انتخاب كنيد و اگر پيش‌بيني مي‌كنيد كه قيمت افت مي‌كند، بر روي دكمه قرمز رنگ كليك كنيد.

صرف نظر از استراتژي پاكت آپشن كه اجرا كرده‌ايد، زماني كه تاريخ انقضا به پايان مي‌رسد و معامله بسته مي‌شود، نتيجه معامله بر اساس اينكه پيش‌بيني شما صحيح بوده يا اشتباه بوده، علامت‌گذاري مي‌شود.

در صورتي كه پيش‌بيني صحيحي داشته باشيد، شما مبلغ سرمايه گذاري شده خود به همراه سود معامله پاكت آپشن را در حساب خود دريافت مي‌كنيد.

اما در صورتي كه معامله موفقيت آميز نباشد، مبلغ سرمايه گذاري شده شما در معامله از بين مي‌رود و به حسابتان بازگردانده نمي‌شود و مجبور خواهيد بود در صورت نياز به شارژ حساب پاكت آپشن خود بپردازيد.

براي لغو كردن يك معامله قبل از به پايان رسيدن تاريخ انقضا نيز به بخش معاملات يا Trades در پنل سمت راست كابين معاملاتي پاكت آپشن برويد. در آنجا مي‌توانيد معاملات باز شده را ببينيد و مي‌توانيد روي گزينه بستن يا Close كليك كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه معامله Express در پاكت آپشن
معامله اكسپرس Express در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن در واقع يك پيش‌بيني تركيبي بر اساس چندين رويداد مربوط به چندين نماد معاملاتي مختلف است. يك معامله موفق اكسپرس براي شما سودآوري بيش از 100 درصدي به همراه دارد.

?معامله Express پاكت آپشن
معامله عادي باينري پاكت آپشن
?پتانسيل سودآوري بيش از 100 درصد
پتانسيل سودآوري كمتر از 100 درصد
✨معامله همزمان بر روي چندين نوع نماد
معامله تنها با يك نوع نماد
?بيش از دو پيش‌بيني براي نمادهاي مختلف
يك پيش‌بيني براي يك نماد
زماني كه حالت معامله Express را فعال مي‌كنيد، هر كليك بر روي دكمه هاي سبز رنگ يا قرمز رنگ به پيش‌بيني شما براي معامله اكسپرس اضافه مي‌كند.

سودآوري تمام پيش‌بيني ها در داخل معامله اكسپرس چند برابر مي‌شود بنابراين احتمال اين وجود دارد كه نسبت به يك معامله عادي ديجيتال در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن پتانسيل سودآوري بسيار بيشتري براي شما فراهم مي‌كند.

براي دسترسي به معاملات اكسپرس، در پنل سمت راست كابين بروكر پاكت آپشن گزينه Express را پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد. حالا كافي است يك نوع نماد را انتخاب كرده و حداقل بر روي دو نماد پيش‌بيني انجام دهيد تا يك معامله اكسپرس را بتوانيد ثبت كنيد.

نظارت بر معاملات بروكر پاكت آپشن
شما مي‌توانيد معاملات فعال خود را بدون اينكه از رابط معاملاتي پاكت آپشن خارج شويد، مشاهده كنيد. در منوي سمت چپ، گزينه Trades را پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد تا اطلاعات و تراكنش هاي مربوط به معاملات فعلي براي شما به نمايش دربيايد.

براي مشاهده معاملات بسته شده نيز مي‌توانيد در همان منو بر روي گزينه Closed كليك كنيد تا تمام معاملات بسته شدن در بروكر PocketOption براي شما به نمايش دربيايد.

براي مشاهده تاريخچه معاملات زنده مي‌توانيد بر روي دكمه More يا بيشتر در همان بخش كليك كنيد و به صفحه تاريخچه معاملات كه با جزئيات بيشتري معامله هاي شما در سايت معامله پاكت آپشن را به نمايش مي‌گذارد، منتقل خواهيد شد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معاملات در حال انتظار Pending پاكت آپشن
معامله در حال انتظار در واقع يك قابليت پلتفرم پاكت آپشن است كه به شما اجازه مي‌دهد معاملاتي را در يك زمان مشخص در آينده ثبت كنيد يا اينكه وقتي قيمت به يك سطح مشخصي مي‌رسد، وارد معامله شويد.

به عبارت ديگر، معامله شما زماني كه پارامترهاي مشخصي فعال شوند، ثبت مي‌شود. شما همينطور مي‌توانيد يك معامله در حال انتظار را قبل از اينكه ثبت شود بدون هيچ ضرري لغو كنيد.

براي ثبت يك دستور در حال انتظار يا Pending Order كه بر اساس زمان اجرا مي‌شود شما بايد يك نماد معاملاتي را انتخاب كنيد و بر روي ساعت كليك كنيد تا تاريخ و زماني كه مي‌خواهيد در بروكر پاكت آپشن فارسي را وارد كنيد.

در ادامه حداقل درصد پرداخت را تنظيم كنيد (توجه داشته باشيد كه اگر درصد پرداخت پايين تر از چيزي شود كه شما تنظيم كرده‌ايد، معامله باز نخواهد شد.)

در ادامه يك بازه زماني مشخص كنيد و حجم معامله را وارد كنيد. پس از اينكه تمام پارامترها را مشخص كرديد، مشخص كنيد كه آپشن Put مي‌خواهيد يا اينكه به دنبال آپشن Call هستيد. پس از اين يك معامله در حال انتظار ايجاد مي‌شود و شما مي‌توانيد آن را در بخش فعلي يا Current مشاهده كنيد.

پس از ورود به وب سايت پاكت آپشن، حتما توجه داشته باشيد كه شما بايد موجودي كافي در زمان اجراي معامله در حال انتظار داشته باشيد، در غير اينصورت معامله اجرا نمي‌شود.

براي معامله در حال انتظار كه بر اساس قيمت اجرا مي‌شود شما بايد پس از انتخاب نماد معاملاتي پاكت آپشن، قيمت موردنظر خود و درصد پرداخت را انتخاب كنيد. پس از انتخاب پارامترهاي ديگر، معامله در انتظار شما ثبت مي‌شود و وقتي قيمت به آن برسد اجرا خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تفاوت معامله آپشن ديجيتال و سريع پاكت آپشن
معاملات ديجيتال يا Digital Trading نوع سنتي دستورهاي معاملاتي باينري آپشن است. معامله گر در اين نوع معامله يكي از بازه هاي زماني ثابت (1 دقيقه، 5 دقيقه، 30 دقيقه، 1 ساعت و غيره) را انتخاب مي‌كند و يك معامله در اين بازه زماني ثبت مي‌كند. در اين حالت يك بازه نيم دقيقه‌اي بر روي چارت وجود دارد كه شامل دو خط عمودي مي‌شود.

بنابراين معاملات ديجيتال هميشه داراي يك زمان بسته شدن ثابت است كه دقيقا در ابتداي هر دقيقه قرار دارد.

از طرف ديگر معاملات سريع يا Quick در پاكت آپشن ايران اين امكان را فراهم مي‌كند كه زمان انقضاي دقيقي را انتخاب كنيد و از بازه هاي زماني كوتاه كه از 30 ثانيه قبل از انقضا شروع مي‌شود، بهره بگيريد.

زماني كه يك معامله سريع را ثبت مي‌كنيد،‌ تنها يك خط عمودي را بر روي چارت مشاهده خواهيد كرد كه زمان انقضاي معامله است و مستقيما به بازه زماني مشخص شده در پنل معاملاتي ارتباط دارد. به زبان ساده، اين نوع معامله ساده‌تر و سريعتر است.

سوالات متداول معامله آپشن هاي ديجيتال پاكت آپشن
معامله اكسپرس پاكت آپشن چيست؟
معامله اكسپرس Express در واقع يك پيش‌بيني تركيبي بر اساس چندين رويداد مربوط به چندين نماد معاملاتي مختلف است. يك معامله موفق اكسپرس براي شما سودآوري بيش از 100 درصدي به همراه دارد. پس از افتتاح حساب پاكت آپشن مي‌توانيد از اين امكان استفاده كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

قيمت استرايك پاكت آپشن چيست؟
قيمت استرايك يا Strike Price در پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه يك معامله را در قيمتي كه بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار است با در نظر گرفتن تغييرات در درصد پرداختي، ثبت كنيد. اين گزينه را مي‌توانيد در پنل معاملاتي پاكت آپشن قبل از انجام معامله فعال كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

نمادهاي پاكت آپشن شامل چه مواردي مي‌شود؟
شما مي‌توانيد از بين بيش از 100 نماد معاملاتي در پاكت آپشن از جمله جفت ارزهاي پاكت آپشن، كريپوكارنسي هاي پاكت آپشن، كالاها و سهام انتخاب كنيد. شما اين امكان را داريد كه نمادها را بر اساس نوع آنها دسته‌بندي كنيد يا اينكه از بخش جستجو استفاده كنيد تا نماد موردنظر خود را به راحتي با تايپ كردن نام آن پيدا كنيد.

معامله آپشن ديجيتال در پاكت آپشن چيست؟
معاملات ديجيتال يا Digital Trading نوع سنتي دستورهاي معاملاتي باينري آپشن است. معامله گر در اين نوع معامله يكي از بازه هاي زماني ثابت را انتخاب مي‌كند و يك معامله در اين بازه زماني ثبت مي‌كند. در اين حالت يك بازه نيم دقيقه‌اي بر روي چارت پاكت آپشن وجود دارد كه شامل دو خط عمودي مي‌شود.

معامله سريع پاكت آپشن چيست؟
معاملات سريع يا Quick پاكت آپشن اين امكان را فراهم مي‌كند كه زمان انقضاي دقيقي را انتخاب كنيد و از بازه هاي زماني كوتاه كه از 30 ثانيه قبل از انقضا شروع مي‌شود، بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/5 ساعت: ۰۹ توسط:pforex :